Secretaría
Acaba de saír publicada a Orde de 6 de maio de 2021 que regula a participación nesta convocatoria.
INSTRUCIÓNS XERAIS (RESUMO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN)
Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros de texto a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e axuda para material escolar por valor de 50€, e 4 libros de texto para rentas inferiores a 10000€ per cápita.
Lembramos que un requisito imprescindible para poder recibir estas axudas e os libros en réstamo é a devolución en bo estado dos libros que foran prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento de devolución.
AVISO PARA ALUMNADO QUE VAIA CURSAR 1º ESO: O IES Xulián Magariños foi admitido no proxecto EDIXGAL polo que segundo o artigo 1.2 da convocatoria está excluído da participación no Fondo Solidario de libros pero sí pode solicitar a axuda para material escolar se reúne os requisitos.
PRAZO : O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño de 2021.
COMO CUBRIR OS DATOS NA SOLICITUDE: Ver PDF adxunto
PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES
Recomendamos encarecidamente empregar a aplicación informática FONDO LIBROS https://www.edu.xunta.es/fondolibros para xerar e cubrir os datos da solicitude. Para facelo terán que identificarse na aplicación pulsando o botón verde da esquina superior dereita.
No caso de que non poidan presentalas pola sede electrónica, as datas para a presentación de solicitudes no centro serán escalonadas por protocolo COVID segundo o seguinte calendario e en horario de 9:30 a 14:00 horas.
- Alumnado que vai cursar 2º ESO : do 31 de maio ao 4 de xuño
- Alumnado que vai cursar 3º ESO : do 7 ao 11 de xuño
- Alumnado que vai cursar 4º ESO: do 14 ao 18 de xuño
Unha vez completado o impreso de participación na aplicación informática a solicitude numerada pódese presentar :
- por vía electrónica a través da sede electrónica da Xunta https://sede.xunta.gal (necesítase certificado dixital e adxuntar escaneada a documentación requerida )
- Presencialmente no centro educativo. Imprima a solicitude xerada na aplicación que terá que ser asinada por todos os membros da unidade familiar. Deberá traer ademáis a seguinte documentación: SEMPRE fotocopia do ou dos libros de familia /// Se está separado/a divorciado/a fotocopia da sentenza de separación/divorcio e convenio regulador onde conste a custodia do alumno/a /// Certificado de defunción se é o caso /// Cando non teña libro de familia ou este non reflicta a situación actual, deberá traer un volante de convivencia da unidade familiar que se solicita no concello.
Se por calquera motivo non pode cubrir a solicitude en Internet , na conserxería do instituto existen copias en papel que poden pasar a recoller.
Acaba de sair publicada a Orde que regula a participación no Fondo Solidario de libros de texto. Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e 4 libros se as rentas son inferiores a 10000€ per cápita
O prazo de solicitude remata o 19 de xuño.
Lembramos que requisito imprescindible para poder recoller os libros prestados é a devolución en bo estado dos libros prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento para que o alumnado poida devolver os libros que disfrutaron este ano.
Ligazón á información na web da Consellería
IMPORTANTE : Na Orde publicada no DOG hai un erro na páxina 20658. O recadro da base impoñible xeral CORRECTO é o 435, pero na orde aparece publicado o 432
1.- As solicitudes de certificacións ( académicas, de matrícula, celgas … ) diríxiranse preferiblemente ao correo electrónico do centro – ies.xulian.magarinos@edu.xunta.gal- indicando na solicitude un número de teléfono por se é preciso contactar co interesado. Tamén se poden solicitar chamando o teléfono do centro – 881867126-. Unha vez feitas enviaranse por correo eléctronico ou correo postal.
2.- Ata novo aviso non se poderán recoller títulos no instituto, se precisa algunha xustificación dos seus estudos siga as instruccións do punto 1.
3.- Consulte a páxina web do instituto, na que estará dispoñible toda a información sobre os distintos procedementos que se vaian abrindo.
4.-Antes de acudir presencialmente ao instituto, pregámoslles que nos chamen telefónicamente para concertar cita.
5.- En caso de acudir ao centro, polo ben de todos, pregámoslles que usen mascarilla.
Circular con información para solicitude de transporte escolar no curso 19-20 e de ser o caso solicitude de novas paradas de autobús.
Do día 1 ao 20 de marzo é o prazo para solicitar a admisión aos centros educativos. (non ten que solicitar a admisión o alumnado procedente de centros adscritos e o que exerza o seu dereito de permanencia)
Oferta de vacantes
OFERTA DE VACANTES PARA O CURSO 2019-2020
1º ESO |
2º ESO |
3º ESO |
4º ESO |
1º BAC |
2º BAC |
|
OFERTA |
90 |
90 |
90 |
90 |
66 |
66 |
VACANTES |
37 |
28 |
33 |
37 |
11 |
16 |
Solicitudes: Formulario de admisión
Listaxes de alumnos admitidos
Achégase a relación definitiva do alumnado admitido no fondo solidario de libros cos libros que serán obxecto de reparto. Os libros serán repartidos a partir da semana que ven.
NOTA: Algún dos libros reseñados e adxudicados aínda non figura nas existencias do centro pero procederemos á súa adquisición nos proximos días.
EXAMES DE SETEMBRO
IMPORTANTE: O alumnado que levou libros de texto procedentes do fondo solidario ou adquiridos coas axudas da Xunta para preparar os exames de setembro e o resto de alumnado beneficiario do fondo de libros do curso 2017-18 que falte por devolver libros ten que traelos e deixalos en Conserxería.
Tal e como recolle a orde de convocatoria (artigo 5) "As persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de texto terán as seguintes obrigas:
Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2017/18"
A falta de devolución dos libros de texto, sexan do curso inmediato anterior ou de calquera outro, será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2018/19.
MATRÍCULA DE SETEMBRO (NOVAS DATAS)
Os días para formalizar a matrícula en setembro serán :
2º Bacharelato e probas ABAU : Xoves 6 de setembro
1º Bacharelato, 3º e 4º de ESO : Venres 7 de setembro
1º e 2º de ESO : Luns 10 de setembro
Aquí tedes a listaxe dos libros de texto para o curso 2018-2019
Achegamos os modelos de impreso de solicitude de matrícula para o curso 2018/2019 onde se poden consultar as materias ofertadas e posibles itinerarios académicos.
IMPRESOS
IMPORTANTE: Ábrese o prazo de presentación de solicitudes de admisión en centros docentes sustentados con fondos públicos.
O prazo abrangue do 1 ao 20 de marzo de 2018
Relación de prazas vacantes no IES Xulián Magariños
NOTAS:
O formulario normalizado (ED550B) será facilitado gratuitamente nos correspondentes centros docentes e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxina web da consellería de educación.
As solicitudes de admisión, dirixidas á dirección dos centros públicos e á titularidade dos centros privados presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/ admisionalumnado). Tamén se poderán presentar de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción e, ademais, en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común utilizando o formulario normalizado.
Normativa reguladora do proceso de admisión:
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 ...