Curso 24-25
Estes son os horarios oficiais de saída das nosas rutas de transporte escolar.
Os autobuses nunca deberán saír antes do horario anunciado obrigando aos estudantes a un tempo de espera esaxerado pola maña cedo ás portas do instituto. En caso de que suceda, cubran as follas de incidencia dispoñibles na web do centro no apartado de servizos-transporte escolar e envíennolas por correo electrónico.
As clases comenzarán o mércores 11 de setembro. Haberá transporte escolar no horario habitual.
As 8:45 horas o alumnado de ESO deberá estar no patio de entrada e será chamado polo seu titor /a para dirixirse á súa aula.
O alumnado de bacharelato e 1º curso de ciclo medio e superior entrará as 9:35
O alumnado de 2º curso de ciclo medio e superior comenzará con clase normal as 8:45 horas.
CORRECCIÓN DE ERROS.
A reunión informativa do martes será so para pais e nais.
O día anterior, martes 10 de Setembro, a partir das 18:00 h haberá unha serie de charlas informativas e presentación para PAIS, NAIS E TITORES LEGAIS do alumnado de 1º ESO. Ver horario completo no arquivo PDF que se adxunta.
As listaxes dos grupos serán publicadas no taboleiro do centro e na web o luns 9 de setembro.
VER PDF COA INFORMACIÓN COMPLETA
Poden consultar os libros de texto para o curso 2024-2025. En xeral non recomendamos mercar os libros antes de falar co profesorado da materia correspondente por se o departamento dispón dalgúns exemplares para prestar. No caso de mercalos, facelo únicamente coa garantía de poder devolvelos, gardando comprobantes de compra e sen desembalalos.
*NOTA 11 xullo : había un erro no libro de Historia da filosofía: non usarán libro de texto
Actualizado co ISBN do caderno de traballo de lingua castelá
O luns 24 comeza o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato para o vindeiro curso 2024-2025. O prazo oficial remata o 7 de xullo.(NOTA: Ao coincidir o 7 de xullo en domingo este ano, o prazo prolóngase ata o 8 de xullo). É moi importante que respeten no posible o seguinte calendario e horario para evitar aglomeracións e axilizar o proceso.
Se unha vez finalizado o prazo non se tivera formalizado a matrícula perderase o dereito á praza obtida.
O alumnado que vaia facer uso do transporte escolar ten toda a información necesaria sobre rutas, paradas e condicións de uso AQUÍ
DATAS PREFERENTES DE MATRÍCULA
Alumnado que vai cursar
1º ESO : (Apelidos de A-L) : 4 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 5 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, fotocopia DNI pai e nai, 2 fotos actuais)
2º ESO : (Apelidos de A-L ) : 2 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 3 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual)
3º ESO e 3º ESO PDC : 1 de xullo ( A-G de 9:30 a 11:00 / H-P de 11:00 a 12:30 / Q-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
4º ESO e 4º ESO PDC: 27 de xuño ( A-F de 9:30 a 11:00 / G-O de 11:00 a 12:30 / P-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
1º BAC : 28 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 2 fotos actuais, resgardo do abono do seguro escolar)
2º BAC : 26 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
SOBRES DE MATRÍCULA
Os sobres están dispoñibles en conserxería. Aparte do impreso de matrícula inclúen o impreso para o pago do seguro escolar, e de ser necesario, impreso de inclusión en alerta escolar
Lembramos que o alumnado a partir de 3º ESO e ata os 28 anos de idade, ten que aboar o Seguro Escolar Obrigatorio (1,12 euros)
IMPRESOS DE MATRÍCULA A EFECTOS INFORMATIVOS
1º ESO
2º ESO
3º ESO
3º ESO (PDC)
4º ESO
4º ESO (PDC)
1º BAC CCTT
1º BAC HHCCSS
2º BAC CCTT
2º BAC HHCCSS
Estes son os prazos para solicitar praza e matricularse en 1º curso dos ciclos de Formación Profesional.
- Para ciclos de Grao Medio e Superior
Ver instruccións detalladas do proceso na Web da Consellería (IR)
VER OFERTA ACTUALIZADA DE CICLOS EN CENTROS PÚBLICOS (IR)
Publicadas as instruccións que regulan o transporte escolar no curso 24-25
Rutas e paradas curso 23-24 (obtido da web BUS.GAL)
Instrucción 23-24 (obsoleta)
INFORMAMOS QUE TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PRESENTADAS FORON APROBADAS.
O alumnado deberá formalizar a matrícula do 23 de xuño ao 7 de xullo, ambos incluídos.
O 1 DE MARZO ÁBRESE O PRAZO PARA SOLICITAR A ADMISIÓN NO IES XULIÁN MAGARIÑOS (alumnado procedente de OUTROS centros que non son os adscritos)
FASES DO PROCESO
a) Entre o 15 de xaneiro e o 5 de febreiro está aberto o prazo para que o alumnado do último curso dos centros adscritos a noso instituto (alumnado de 6º de Educación Primaria no CEIP O Coto e alumnado de 4º de ESO no CPI da Baña) reserven a súa praza no IES Xulián Magariños co obxecto de continuar aquí os seus estudos. Teñen que facer o trámite neses centros onde están cursando estudos a día de hoxe (ahí daranlles toda a información e os impresos necesarios). (FINALIZADO)
b) Sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo (FINALIZADO)
c) Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo. (FINALIZADO)
d) Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo. (FINALIZADO) O alumnado que non teña dereito a reserva de praza (non cumple as condicións do apartado a.) e quere empezar ou continuar os seus estudos de ESO ou Bacharelato aquí debe facer solicitude de admisión:
DOCUMENTACIÓN NECESARIA: solicitude (modelo ED550B), fotocopia do DNI ou libro de familia, certificado académico expedido polo centro actual onde está a cursar estudos, e de ser o caso sentenza xudicial de divorcio ou outra documentación para acreditar circunstancias persoais
As solicitudes faranse preferentemente a través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ . Unha vez completada a solicitude pode presentarse por dúas vías:
a) En sede electrónica (mediante Chave 365 ou certificado dixital), acompañada do resto da documentación necesaria escaneada. Neste caso non é necesario entregar nada no centro, nin solicitude nin documentación
b) Imprimir a solicitude e asinala, e presentala físicamente no centro co resto da documentación
En caso de poder facer o proceso por internet pode pasar polo centro (previa cita telefónica) a recoller o impreso
SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: O IES Xulián Magariños ten servizo de transporte escolar. Para solicitalo debe facerse no momento de formalizar a matrícula ( a finais de xuño)
VACANTES ESTIMADAS
A día de hoxe (28 de febreiro) as prazas vacantes estimadas son
1º ESO : 7
2º ESO : 17
3º ESO : 16
4º ESO : 16
1º BAC CIENCIAS E TECNOLOXÍA e HUMANIDADES E CCSS : 0
2º BAC CIENCIAS E TECNOLOXÍA e HUMANIDADES E CCSS : 15
TODA A INFORMACIÓN NA WEB DA CONSELLERÍA https://www.edu.xunta.gal/portal/node/42051