Localización, Datos e Planos, Organigrama, Consello escolar, Profesorado, Secretaría, Comedor

O COLE DE CEA

Modelo de autodeclaración COMEDOR curso 2024- 2025

No documento adxunto está o Anexo II de comedores correspondente ao modelo de autodeclaración para o curso 2024-2025. Recorden comprobar a renda do 2023 para cubrilo.

LISTAXE DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024- 2025

Nos documentos adxuntos están os libros de texto que se usarán no curso 2024- 2025.

Coma sempre, recomendamos que as familias estean pendentes das comunicacións que o centro ou os/as docentes envíen con instrucións concretas e aclaracións sobre este particular, xa que hai algúns libros que non hai que mercar.

COLABORADORES DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2024-2025

Xa saiu publicada a Instrucción 1/2024 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, do 1 de xuño, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2024-2025.

Podedes vir ao centro a cumplimentar ou entregar o ANEXO III que se adxunta a continuación.

Engádese o anuncio de apertura de admisión (Anexo IV).

MENÚ DE XUÑO

INTRUCIÓNS PARA CUBRIR O FONDOLIBROS

EXPLICACIÓN DETALLADA PARA CUBRIR A PARTICIPACIÓN NAS AXUDAS DE FONDOLIBROS

FONDOLIBROS 24-25. AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024-2025

Os arquivos adxuntos teñen a información e o modelo a cumplimentar para a petición de libros e material escolar para o vindeiro curso.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE REMATA O 21 DE XUÑO PARA TODOS OS CURSOS, TANTO PRIMARIA COMO SECUNDARIA.

MENÚ ABRIL

Menú de Marzo