Skip to Content

Blogue de monicas

A NOSA QUERIDA ROSALÍA

AO LONGO DESTA SEMANA, AS CRIANZAS DE 4 ANOS- B, QUIXEMOS FACER A NOSA PEQUENA HOMENAXE Á GRAN ESCRITORA GALEGA, ROSALÍA DE CASTRO, POLO SEU ANIVERSARIO, O 23 DE FEBREIRO.

*  LEMOS ALGÚNS DOS SEUS POEMAS E OS ESCOITAMOS MUSICADOS POR DIVERSOS ARTISTAS QUE PERMITÍAN COÑECER ESTILOS MUSICAIS DIFERENTES (SEGUINDO COA TEMÁTICA DA MÚSICA, DO PROXECTO ANUAL):

   - "ADIÓS RÍOS ADIÓS FONTES"- POR AMANCIA PRADA E ASTAROT,

   - "NEGRA SOMBRA"- POR LUZ CASAL

   - "TECÍN SOIA A MIÑA TEA"- GUADI GALEGO

   - "ROSALÍA PEQUENIÑA" OU "MAIO LONGO"- POR UXÍA SENLLE

* ORDENAMOS AS PALABRAS PARA COMPOÑER ALGÚNS TÍTULOS DE POEMAS SEUS. PARA ISO, SEGUNDO OS NIVEIS MADURATIVOS DAS CRIANZAS, TIÑAN QUE LER A PALABRA, OU IDENTIFICAR A CAL LETRA COA QUE EMPEZA OU REMATA E OUTRAS NO MEDIO DA PALABRA,...

    

* COMPLETAMOS ALGUNHA ESTROFA NA QUE FALTABAN PALABRAS OU SE SUBSTITUÍAN POR IMAXES, CO OBXECTIVO DE PRACTICAR A ESCRITURA CONTEXTUALIZADA.

* DECORARON UN MARCAPAXINAS DA AUTORA, NO QUE SE ACOMPAÑABA UN POEMA E UN CÓDIGO QR, PARA ACCEDER E ESCOITAR DITO POEMA MUSICADO

  

* LEMOS INFORMACIÓN SOBRE A VIDA DA ESCRITORA E LOCALIZAMOS NO MAPA DE GALICIA OS LUGARES NOS QUE NACEU E MORREU. E CALCULAMOS NA SERIE NUMÉRICA CANTOS ANOS TIÑA CANDO MORREU.

   

* FALAMOS DO LEMA DESTE ANO "O AMOR DA PATRIA GALEGA", DECORAMOS E ORDENAMOS AS SÚAS LETRAS E CADAQUEN DECOROU UN CORAZÓN PEGANDO DENTO UN RETRATO DE ROSALÍA, COMO SÍMBOLO DO AMOR E AGRADECEMENTO POR TODO O QUE SUPUXO PARA O NOSO IDIOMA; O GALEGO. ASÍ AXUDAMOS A ILUSTRAR UN FERMOSO MURAL COLECTIVO NA ENTRADA DO COLEXIO QUE TOD@S PODÍAN OBSERVAR.

           

* APROVEITAMOS PARA INICIARNOS NO COÑECEMENTO DO TEXTO POÉTICO: AS RIMAS, AS ESTROFAS, OS VERSOS, A ESTRUCTURA DUNHA POESÍA. EMPREGAMOS O POEMA "PARECE UNHA ROSA", ILUSTRADO POR ISABEL PINTADO, E CADA CRIANZA FIXO UN DEBUXO DA SÚA FIGURA HUMANA E PEGARON ARREDOR DA CARA PÉTALOS SIMULANDO UNHA ROSA OU UN REPOLO, TAL COMO FALA NO POEMA.

      

* VISIONAMOS, ENTRE OUTROS, UN VIDEO NO QUE OS BOLECHAS NOS CONTARON COUSIÑAS DESTA ESCRITORA DO REXURDIMENTO.

 

* O CONCELLO FÍXONOS CHEGAR O MANTEL CO POEMA "CALDO DE GLORIA", E AS CRIANZAS NO COMEDOR TAMÉN PUIDERON DEGUSTAR UN CALDIÑO, OUTRA FORMA DE HOMENAXEAR Á ESCRITORA. ASÍ COMO TAMÉN O FIXERON NOS LOCAIS HOSTALEIROS, OFRECENDO COMO TAPA DURANTE O DÍA DO SEU ANIVERSARIO, O  23 DE FEBREIRO

APROVEITAMOS A LER E FALAR DO POEMA E DEBUXAR O RETRATO DA ESCRITORA

  

 

SEMANA DO 8 DE XANEIRO

VOLTAMOS COMEZAR O 2º TRIMESTRE, NESTA OCASIÓN RELIZANDO PROPOSTAS RELACIONADAS COA ESTACIÓN DE INVERNO, SEGUINDO CO COÑECEMENTO DA SERIE NUMÉRICA E DO DESCUBRIMENTO DAS LETRAS,... DE XEITO GLOBALIZADO

-- ALGÚNS AGASALLOS ESTABAN AGARDANDO NA AULA

APROVEITAMOS A XOGAR COS PAPEIS DOS ENVOLTORIOS E A ESTREAR OS NOVOS XOGOS

 

 

-- TEMÁTICA DO INVERNO

* VOCABULARIO: VISIONADO DE BITS SOBRE PRENDAS PROPIAS DA ESTACIÓN, DICINDO EN QUE PARTE DO CORPO SE POÑEN

  TAMÉN APROVEITAMOS PARA ORDEAR AS LETRAS DO ABECEDARIO E LOGO IDENTIFICAR AS INICIAIS DAS PALABRAS NOMINATIVAS DO VOCABULARIO TRABALLADO

* ADIVIÑA: DO PARAUGAS. ADEMAIS DE ESCRIBIR A SOLUCIÓN, CADAQUÉN DECOROU O SEU DE XEITO LIBRE; DESEÑOS CREATIVOS

* TRABALLAMOS TAMÉN SOBRE O POEMA "CANDO FAI MOITO FRÍO", DE CARMEN CALVO, TENDO QUE ASOCIAR A IMAXE DAS PRENDAS QUE APARECEN COA SÚA TARXETA OU ESCRIBINDO O SEU NOME, ADAPTANDO A ACTIVIDADE AO NIVEL MADURATIVO DAS CRIANZAS.

 

-- LOXICAMATEMÁTICA: SEGUIMOS PROPOÑENDO ACTIVIDADES QUE AXUDEN A TOMAR CONCIENCIA DOS NÚMEROS; DA SÚA POSICIÓN NA SERIE NUMÉRICA, DA SÚA REPRESENTACIÓN EN UNIDADES E DECENAS, DA DESCOMPOSICIÓN EN SUMAS DO MESMO Nº, MEDIANTE O CONTEO E ASOCIACIÓN CO CARDINAL,...

  

 

   

 

MOITOS PARABÉNS!!

NESTE MES DE NOVEMBRO, DIEGO E EMMA ESTIVERON DE ANIVERSARIO E, COMO NOUTRAS OCASIÓNS, COMPARTIMOS UNHA MERENDA PARA FESTEXAR CON ELES ESTA DATA TAN ESPECIAL.

XA SON 4 ANIÑOS PARA ESTES PEQUES!

                 MOITOSSSSS PARABÉNSSSS!!!Sorriso

 

SEMANA DO 23 AO 27 OUTUBRO

Comporto algunhas das propostas nas que andivemos traballando nesta semana:

- LOXICAMATEMÁTICA; ordenando a serie numérica cunha alfombra e logo representación da cantidade correspondente, aproveitando elementos que temos nestes momentos no recuncho de outono

  

- DÍA DAS BIBLIOTECAS: quixemos poñer en valor esta data a nivel educativo, pois a biblioteca é un recurso moi importante que se pode usar para fomentar a competencia lingüística; lugar de lectura de contos, de busca de información en calquera proxecto, coñecemento de distintos textos de uso social,... De feito, dende a nosa biblioteca, comunicáronnos que neste ano o tema proposto dende a asesoría de bibliotecas escolares, sexa a BANDA DESEÑADA, por iso deixáronnos un exemplo, xunto co cartaz que nos comunicaba ademais que, dende o cole se propuxo como proxecto anual, a MÚSICA.

Nós aproveitamos a falar do cartaz onde aparecían as nosas mascotas, da biblioteca e do comando verde: se viramos algunha vez os cadrados e bocadillos que nel aparecen, que pensaban que era a música e onde poderíamos buscar para saber máis, cales eran as normas para asistir a unha biblioteca,... Polo que neste curso, faremos a nosa aportación a ambos temas, aprendendo sobre a música e sobre a banda deseñada.

Aproveitamos a ler o fermoso conto "León de biblioteca", ed. Ekaré e a facer un tempiño de goce e lectura individual cos contos da biblio de aula.

  

- O MONSTRO DE AULA: aproveitando que se achega a data do Samaín, creamos o noso particular monstro. Para iso, entre todos e todas, coas ideas aportadas sobre os elementos e características que querían que tivese esta personaxe de medo, foise votando para chegar a unha proposta final.

Despois, cadaquen debuxou dita personaxe, coas mesmas indicacións para tod@s, e así o manifestaron nas súas creacións, tal como se pode ver na seguinte imaxe.

                

 

- FROITOS SECOS:  esta semana tocou a degustación de froitos secos propios da estación de outono, xa que moitas crianzas descoñecen moitos deles e tampouco os probaran.

  

SEMANA DO 16 AO 20 OUTUBRO

Dado que estamos inciando a estación de outono, quixemos centrarnos en levar a cabo actividades arredor dos froitos de outono

- intentamos ler as tarxetas nominativas e logo asocialas coa imaxe do froito ao que lle daba nome

- clasificamos os froitos en secos e carnosos

 

- escribimos os nomes dos froitos para identificalos no recanto temático que fixemos na aula. Previamente usamos letras móviles para compoñer a palabra 

 

         

- fixemos unha degustación dalgúns froitos carnosos, e aproveitamos a falar do sabor doce e amargo. Despois de probar cada froito, rexistramos cantas crianzas percibían un sabor doce e cantos amargo, realizando un conteo.

 

- aproveitando que tiñamos diversos froit@s na aula, creamos por parellas mandalas de outono. Previamente vimos exemplos deste tipo de creacións e logo en parella chegamos a acordos sobre que froit@s empregar e o seu deseño.

Algún exemplo:

 

- creacións artísticas coas cores típicas da estación outonal: escoitando de fondo a composición musical de Vivaldi, "el otoño", e cos ollos pechados, intentamos pintar libremente, sentindo e gozando a música, creando libremente, pero resultounos difícil ter os ollos pechados e non ver o que pasaba no papel (a falta de confianza, a presión de pintar dentro do papel, a necesidade de abrir os ollos,...)

 

COMEZA A FUNCIÓN!!!

COMA TODOS OS ANOS, OS GALICREQUES É UNHA FUNCIÓN NA QUE PARTICIPAMOS CADA CURSO CO ALUMNADO DE INFANTIL. É UN ESPECTÁCULO CULTURAL DE CARÁCTER LÚDICO E PEDAGÓXICO QUE FOMENTA A ATENCIÓN E ESCOITA ACTIVA, ALIMENTA A IMAXINACIÓN E CREATIVIDADE, INCENTIVA A LECTURA DE CONTOS E HISTORIAS.

NESTA OCASIÓN, DENTRO DO XXVIII FESTIVAL INTERNACIONAL DE GALICREQUES 2023, GOZAMOS DO ESPECTÁCULO, SITO NA ALAMEDA DE SANTIAGO, PRESENTADO POR LUIS VALLECILLO (GALIZA), QUE LEVABA POR TÍTULO "SELKIE, A LENDA DO MAR DO NORTE", ONDE A PERSONAXE CHAMADA SELKIE, ERA UNHA SEREA QUE TIVO QUE AFRONTAR NON PODER DESPEDIRSE DA SÚA NAI ANTES DE QUE ESTA SE MARCHASE MAR ADENTRO. POLO QUE, CANDO SE FIXO MAIOR INTENTOU PESCAR PEIXES QUE LLE PUIDESEN INDICAR SE COÑECÍAN OU SABÍAN ONDE PODERÍA ESTAR A SÚA NAI PARA PODER DESPEDIRSE.

UNHA LENDA ACONTECIDA NO MAR, NARRADA CON TÍTERES E ACOMPAÑADA DA MÚSICA DUN ACORDEÓN E UNHA GUITARRA,  NA VOZ DO PROPIO LUIS VALLECILLO, QUE FIXO GOZAR AO NOSO ALUMNADO.

 

E APROVEITAMOS A DAR UN PASEO POLO PARQUE E VER OS PARRULIÑOS. E TAMÉN MERENDAMOS COMO ARTISTAS NO PALCO DA ALAMEDASorriso

 

SEMANA DO 2 AO 6 OUTUBRO

INICIAMOS OUTUBRO, SEGUIMOS CON ALGUNHAS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES E IMOS INTRODUCINDO OUTRAS.

--- LECTOESCRITURA:

* APROVEITAMOS A RUTINA DIARIA C@ ENCARGAD@, PARA SEGUIR TRABALLANDO CO NOME E INTRODUCINDO O 1º APELIDO; CO OBXECTIVO DE IR ASOCIANDO A QUE COMPAÑEIR@ PERTENCE, IDENTIFICANDO AS SÚAS LETRAS E TRABALLANDO A CANTIDADE DE LETRAS, COMPARANDO CAL É MÁIS LONGO OU CURTO, O NOME OU O APELIDO.

  

--- MOTRICIDADE FINA

PODEMOS COLLER PLASTILINA? É UNHA PREGUNTA QUE VARIAS CRIANZAS ME FAN CADA DÍA, POLO QUE PROCURAMOS SATISFACER AS SÚAS SOLICITUDES E INQUEDANZAS E APROVEITAMOS A ESTIMULAR A SÚA MOTRICIDADE FINA: MOLDEAN, CORTAN,... ADEMAIS DE FAVORECER A SÚA CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN COAS CREACIÓNS QUE FANSorriso

 

 

--- FIGURAS XEOMÉTRICAS E FIGURA HUMANA

* SEGUIMOS REALIZANDO PROPOSTAS DE IDENTIFICACIÓN DAS FORMAS XEOMÉTRICAS E ADEMAIS APROVEITAMOS A INTRODUCIR ACTIVIDADES DE RECOÑECEMENTO E INTERIORIZACIÓN DA FIGURA HUMANA.

PARTIMOS DO TRAZO DA SILUETA DUNHA CRIANZA E RECHEAMOS COAS FORMAS QUE MÁIS SE PODERÍAN AXEITAR ÁS CARACTERÍSTICAS DAS PARTES DO CORPO: CABEZA CIRCULAR, TRONCO E EXTREMIDADES RECTANGULARES.

CADAQUEN INDIVIDUALMENTE REALIZOU O TRAZO DA FIGURA HUMANA, ONDE PODES OBSERVAR A MADUREZ NO TRAZADO QUE TEN CADA CRIANZA. E LOGO TAMÉN FIXERON A SÚA COMPOSICIÓN CON FORMAS XEOMÉTRICAS QUE CONSIDERARON.

  

--- PSICOMOTRICIDADE

NA SESIÓN DESTA SEMANA, TIÑAN MOITAS GAÑAS DE FACER BOLTERETAS, XA QUE ALGUNHA CRIANZA, PODES OBSERVALA DURANTE O RECREO QUE ANDAN A PRACTICAR ESTAS PIRUETAS XIMNÁSTICAS.

TAMÉN PRACTICAMOS A SUBIR E BAIXAR AS ESPALDEIRAS, SENDO UNHA ACTIVIDADE PERIGOSA PERO QUE LLES ATRAÍA SEMPRE QUE IMOS AO XIMNASIO. EXPLICAMOS A IMPORTANCIA DE SUXEITARSE  E COMO FACELO PARA PREVIR CAÍDAS. ESTE TIPO DE ACTIVIDADES AXÚDALLES A COÑECER AS POSIBILIDADES DO SEU CORPO, A GAÑAR CONFIANZA EN SÍ MESM@S  E INCENTIVAR A CAPACIDADE DE SUPERACIÓN.

  

BENVIDOS A UN NOVO CURSO!

INCIAMOS UN NOVO CURSO ACADÉMICO, NO QUE DESEXAMOS GOZAR E COMPARTIR MOITAS EXPERIENCIAS COAS QUE APRENDER E PASALO BEN.

NESTE MES DE SETEMBRO, DE REENCONTRO E DE TOMA DE CONTACTO DESPOS DAS VACACIÓNS DE VERÁN, ANDIVEMOS FACENDO PROPOSTAS ARREDOR DAS LETRAS, DOS NÚMEROS, DOS BLOQUES LÓXICOS ENTRE OUTROS TEMÁTICAS.

* COMO ACABAMOS DE CHEGAR DAS VACACIÓNS FIXEMOS UN PAR DE PROPOSTAS LÚDICAS ARREDOR DE VOCABULARIO RELACIONADO CO VERÁN:

   - EMPARELLAR IMAXES IGUAIS MEDIANTE UN XOGO DE MEMORI

   - XOGO ONLINE CO OBXECTIVO DE OBSERVAR E IDENTIFICAR AS IMAXES IGUAIS

 

* COÑECENDO O ABECEDARIO

   - XOGO DE EMPARELLAR AS LETRAS, BUSCANDO E ASOCIANDO COA SÚA IGUAL

 

   - IDENTIFICAR A LETRA DO ABECEDARIO COA CORRESPONDE INICIAL DE CADANSEU NOME

* BANDEXAS SENSORIAIS:

   - PESCANDO PEIXES :CANTA CANTIDADE PESCOU CADA UN?

   - USO DAS PINZAS PARA PESCAR OBXECTOS ENTRE A AREA (ESTIMULAR A PRENSIÓN DACTILAR QUE ESTIMULA O AGARRE DOS UTENSILIOS DE ESCRITURA)

 

* TRABALLANDO COS NÚMEROS

   - IDENTIFICAR CADA CARDINAL E ASOCIAR COA CANTIDADE E NALGUNHA TAREFA TAMÉN ORDENAR DE FORMA ASCENDENTE

  

 

   - IDENTIFICAR A CANTIDADE REPRESENTADA EN DEDOS, ORDENALAS E ASOCIAR CON ELEMENTOS REAIS QUE REPRESENTAN CANTIDADES

* XOGANDO COS BLOQUES LÓXICOS:

   - CADAQUEN COLLE UNHA FORMA E INDICA AOS DEMAIS, OS SEUS ATRIBUTOS EN CANTO A FORMA, TAMAÑO E COR. LOGO AGRUPÁBANSE ATENDENDO Á FORMA. OUTRA TAREFA, CO MESMO OBXECTIVO, CONSISTIU EN BUSCAR POLA AULA OBXECTOS DE DISTINTAS FORMAS XEOMÉTRICAS E CLASIFICALAS, VERBALIZANDO E ANALIZANDO POSTERIORMENTE SE OS OBXECTOS BUSCADOS ESTABAN BEN CLASIFICADOS DENTRO DA FORMA CORRESPONDENTE.

     

   - DADAS UNHAS TARXETAS CON ATRIBUTOS, O OBXECTIVO É IDENTIFICAR DITOS ATRIBUTOS E ELIXIR UNHA FORMA QUE CUMPLA DITAS CARACTERÍSTICAS

   - FACER CREACIÓNS ARTÍSTICAS (CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN) USANDO OS BLOQUES LÓXICOS, EN GRUPOS DE 3 CRIANZAS, TENDO QUE DIALOGAR E POÑERSE DACORDO SOBRE O QUE QUEREN REPRESENTAR. FIXERON: CAMIÑO DE PEDRAS DO BOSQUE, GRANXA, PARQUE E CASA,...

   - RECREAR O TRAZO DA INICIAL DOS SEUS NOMES CON OBXECTOS DE FORMAS

  

   - RECREACIÓNS E INTERPRETACIÓNS PERSOAIS CON TAPÓNS E LOGO EN PAPEL, DO CADRO "CÍRCULOS CONCÉNTRICOS" DE KANDINSKY

  

 

FIN DE CURSO- XUÑO 2023

CHEGOU A FIN DESTE CURSO E TOCA UN DESCANSO BEN MERECIDO PARA TODAS AS CRIANZAS . COMPARTO AS ÚLTIMAS PROPOSTAS PARA DESPEDIRNOS DE XEITO LÚDICO COMO AOS PEQUES LLES GUSTA; CON COLCHONETAS, FESTA DA AUGA E DA ESPUMA, MERENDOLA COMPARTIDA

AO LONGO DO CURSO TIVEMOS UN TEATRILLO NA AULA DO QUE GOZABAN MOITO, POLO QUE APROVEITAMOS E FIXEMOS UNS CONTIÑOS INVENTADOS, CON TÍTERES, POR PARELLAS: QUE VERGOÑA LLES DABA FALARA DIANTE DOS COMPIS!, PERO XA SE OBSERVA QUEN TEN IMAXINACIÓN E INICIATIVA Sorriso

 

O ALUMNADO DE 6ºC CONVIDOU A UN TEATRO A TODO O ALUMNADO DE INFANTIL; DRAMATIZARON O CONTO "A COLLEITA DE RATIÑO", ED. OQO, UN CONTO QUE ESTIVERON PREPARANDO DURANTE O CURSO (TEXTO, POSTA EN ESCEA, DECORADOS, VESTIMENTAS, ENTRADAS). GRAZAS POR ACTUAR PARA NÓSE PARABÉNS POLO TRABALLO.Guiño

                 CLICA NA FOTO PARA VER MÁIS

   

 

COMO ANDIVEMOS INVESTIGANDO SOBRE AS ABELLAS, DESCUBRIMOS A "LA ABEJA MAYA" MEDIANTE O VISIONADO DUN CAPÍTULOSorriso

PODEDES APROVEITAR A VER OUTROS AGORA NO VERÁN

   

DESPEDIDA COA FESTA DA AUGA E DA ESPUMA, CON COLCHONETAS E MERENDOLA COMPARTIDA CON TODO O CICLO DE INFANTIL

   CLICA NA SEGUINTE FOTO PARA VER MOITAS MÁIS

    

 

 

                                           BO VERÁN FAMILIASGuay

SEMANA do 6 ao 10 de MARZO

UNHA SEMANA MÁIS COMPARTO ALGUNHAS PROPOSTAS ARREDOR DAS QUE ANDIVEMOS A TRABALLAR:

- UNHA CONMEMORACIÓN QUE SEMPRE NOS PARECE IMPORTANTE ABORDALA, É O DÍA DA MULLER:

CONVERSAMOS DA IMPORTANCIA DE RESPETAR E VALORAR OS TRABALLOS DE TODOS E TODAS, DE LOITAR POLO QUE PENSAMOS QUE NOS GUSTA, DAS MULLERES TRABALLADORAS IMPORTANTES PARA CADA QUEN. ANTE ESTA CUESTIÓN, MOITO@S PENSARON EN ROSALÍA DE CASTRO (xa que hai uns días que falamos dela), ATA QUE ALGUÉN DIXO A SÚA NAI E LOGO XA ERA REITERATIVO ESTA VALORACIÓN DAS MAMÁS.

FALANDO DE OFICIOS, QUE LLE GUSTARÍA ÁS NOSAS CRIANZAS SER DE MAIOR? UN GRAN NÚMERO DAS NENAS DIXERON BAILARINA, PERO LOGO HABÍA VARIEDADE DE PROFESIÓNS, E ASÍ O DEBUXARON:

APROVEITAMOS TAMÉN A OCASIÓN, PARA FACER OUTRA APORTACIÓN A TEMÁTICA DO NOSO PROXECTO ANUAL, ARREDOR DO PATRIMONIO MUSICAL; QUIXEMOS DESTACAR ALGUNHAS MULLERES IMPORTANTES NO ÁMBITO DA MÚSICA TRADICIONAL GALEGA, SABENDO QUE FALTAN MOITAS, E A TODAS ELAS QUEREMOS AGRADECER A SÚA LABOR POLA TRANSMISIÓN, CONSERVACIÓN E POSTA EN VALOR DA MÚSICA GALEGA, E SOBRE TODO, PANDERETEIRAS E CANTAREIRAS.

- SEGUIMOS COÑECENDO INFORMACIÓN DOS GATOS. VISIONAMOS UN VIDEO ONDE DESCUBRIMOS QUE O GATO É UN ANIMAL CUADRÚPEDO POR TEN 4 PATAS, IGUAL CA OUTROS MOITOS. E QUE NÓS AS PERSOAS, XUNTO A MOITAS AVES, SOMOS BÍPEDOS (TEMOS 2 PERNAS/PATAS). REXISTRAMOS ESTA INFORMACIÓN E APROVEITAMOS A COMPOÑER A IMAXE DUN GATO A MODO DE CREBACABEZAS, PARA FOMENTAR A DESENVOLVEMENTO ESPACIAL.

- PROPOSTAS INDIVIDUAIS: ENROSCAR- DESENROSCAR PARAFUSOS (MOTRICIDADE FINA) / ORDENAR A SERIE NUMÉRICA E ASOCIAR CANTIDADES / COMPOÑER VOCABULARIO RELACIONADO CO INVERNO / IDENTIFICAR O NÚMERO E FORMA DA CHAVE PARA ABRIR E PECHAR AS PORTAS DA CASA, ..

  

- PSICOMOTRICIDADE:

   *COLOCAD@S EN  FILA, PASAR UNHA PELOTA POR DEBAIXO DAS PERNAS- POR ENRIBA DA CABEZA

 

   *XOGO EN PARELLA: SENTADOS EN PARELLA DE COSTAS ENTRE SÍ CUNHA PELOTA NO MEDIO, TOCARSE AS PARTES DO CORPO INDICADAS E AO NOME DE "PELOTA" , XIRARSE CON AXILIDADE PARA COLLER A PELOTA ANTES C@ COMPAÑEIR@

Distribuir contido


by Dr. Radut