Responder ao comentario
SEMANA DO 2 AO 6 OUTUBRO
INICIAMOS OUTUBRO, SEGUIMOS CON ALGUNHAS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES E IMOS INTRODUCINDO OUTRAS.
--- LECTOESCRITURA:
* APROVEITAMOS A RUTINA DIARIA C@ ENCARGAD@, PARA SEGUIR TRABALLANDO CO NOME E INTRODUCINDO O 1º APELIDO; CO OBXECTIVO DE IR ASOCIANDO A QUE COMPAÑEIR@ PERTENCE, IDENTIFICANDO AS SÚAS LETRAS E TRABALLANDO A CANTIDADE DE LETRAS, COMPARANDO CAL É MÁIS LONGO OU CURTO, O NOME OU O APELIDO.
--- MOTRICIDADE FINA
PODEMOS COLLER PLASTILINA? É UNHA PREGUNTA QUE VARIAS CRIANZAS ME FAN CADA DÍA, POLO QUE PROCURAMOS SATISFACER AS SÚAS SOLICITUDES E INQUEDANZAS E APROVEITAMOS A ESTIMULAR A SÚA MOTRICIDADE FINA: MOLDEAN, CORTAN,... ADEMAIS DE FAVORECER A SÚA CREATIVIDADE E IMAXINACIÓN COAS CREACIÓNS QUE FAN
--- FIGURAS XEOMÉTRICAS E FIGURA HUMANA
* SEGUIMOS REALIZANDO PROPOSTAS DE IDENTIFICACIÓN DAS FORMAS XEOMÉTRICAS E ADEMAIS APROVEITAMOS A INTRODUCIR ACTIVIDADES DE RECOÑECEMENTO E INTERIORIZACIÓN DA FIGURA HUMANA.
PARTIMOS DO TRAZO DA SILUETA DUNHA CRIANZA E RECHEAMOS COAS FORMAS QUE MÁIS SE PODERÍAN AXEITAR ÁS CARACTERÍSTICAS DAS PARTES DO CORPO: CABEZA CIRCULAR, TRONCO E EXTREMIDADES RECTANGULARES.
CADAQUEN INDIVIDUALMENTE REALIZOU O TRAZO DA FIGURA HUMANA, ONDE PODES OBSERVAR A MADUREZ NO TRAZADO QUE TEN CADA CRIANZA. E LOGO TAMÉN FIXERON A SÚA COMPOSICIÓN CON FORMAS XEOMÉTRICAS QUE CONSIDERARON.
--- PSICOMOTRICIDADE
NA SESIÓN DESTA SEMANA, TIÑAN MOITAS GAÑAS DE FACER BOLTERETAS, XA QUE ALGUNHA CRIANZA, PODES OBSERVALA DURANTE O RECREO QUE ANDAN A PRACTICAR ESTAS PIRUETAS XIMNÁSTICAS.
TAMÉN PRACTICAMOS A SUBIR E BAIXAR AS ESPALDEIRAS, SENDO UNHA ACTIVIDADE PERIGOSA PERO QUE LLES ATRAÍA SEMPRE QUE IMOS AO XIMNASIO. EXPLICAMOS A IMPORTANCIA DE SUXEITARSE E COMO FACELO PARA PREVIR CAÍDAS. ESTE TIPO DE ACTIVIDADES AXÚDALLES A COÑECER AS POSIBILIDADES DO SEU CORPO, A GAÑAR CONFIANZA EN SÍ MESM@S E INCENTIVAR A CAPACIDADE DE SUPERACIÓN.