AÍNDA QUE ESTE ANO NON PUIDEMOS FESTEXAR O SAMAÍN COMA OUTROS ANOS CON CABAZAS DECORADAS, XOGOS GRUPAIS, FESTEXO,... ALGO PUIDEMOS FACER PARA QUE FOSE ESPECIAL E UNHA DATA DIFERENTE.
-- PRIMEIRO INFORMÁMONOS DE COMO SE CHAMA "HALLOWEEN OU SAMAÍN"?, OU DE ONDE PROCEDE ESTA TRADICIÓN?
-- EXPERIMENTAMOS CON DISTINTAS TEXTURAS COS OLLOS TAPADOS, ESTIMULANDO O SENTIDO DO TACTO, TRATANDO DE DESCUBRIR QUE PODÍAN ESTAR TOCANDO E QUE HABÍA AGOCHADO EN CADA BANDEXA (OLLOS, ARAÑAS, MOSCAS, SERPES, ESQUELETOS,... UUUUUUUUU!!!!!)
PREPARAD@S!!!!
ACCIÓN!!!!!!!!!!
DESPOIS DA EXPERIMENTACIÓN, VERBALIZARON O QUE PENSABAN QUE TOCARAN EN CADA BANDEXA
E TAMÉN QUE COUSAS FORA O QUE MÁIS LLES GUSTARA E O QUE MENOS
A EXPERIENCIA GUSTOU A TOD@S AGÁS UN NENO NON LLE GUSTOU TER OS OLLOS TAPADOS!
DESPOIS CHEGOU O MOMENTO DE GOZAR DA EXPERIMENTACIÓN COS OLLOS ABERTOS
PARA DESCUBRIR OS CAMBIOS QUE SE PRODUCEN AO NOSO REDOR EN CADA ESTACIÓN, CENTRÁMONOS NESTA OCASIÓN NA RIQUEZA QUE NOS APORTA O OUTONO: CORES, FROITOS E FROITAS, ELEMENTOS NATURAIS
- SAÍDA Á CARBALLEIRA COLINDANTE CO COLEXIO, PARA OBSERVAR O ENTORNO E RECOLLER ELEMENTOS NATURAIS, QUE LOGO CLASIFICAMOS CANDO CHEGAMOS Á AULA: PAUS, LANDRAS, CASTAÑAS, FOLLAS, COGOMELOS,... E CREAMOS UN RECANTO CON ESTES E OUTROS FROITOS TÍPICOS QUE SE FORON APORTANDO.
E TAMÉN APROVEITAMOS PARA MERENDAR NUN ENTORNO NATURAL E TRANQUILO; ¡QUE BEN NOS SOUBO AQUELA MERENDA!!
- COAS FOLLAS QUE RECOLLEMOS E OUTRAS QUE SE APORTARON, XOGAMOS A AGRUPAR AS FOLLAS POR CORES, OBSERVANDO CALES SON AS CORES PREDOMINANTES NA ESTACIÓN DE OUTONO.
- OS FROITOS SECOS TAMÉN SE PRESTARON PARA FACER ACTIVIDADES DE LOXICAMATEMÁTICA: SERIES, CONTEO, PERO TAMÉN FACER FACER CREACIÓNS CON ELES COMO CADROS OU MANDALAS
NA SEGUINTE PRESENTACIÓN PODEREDES OLLAR AS FERMOSAS MANDALAS QUE CREARON ESTES GRANDES ARTISTAS
- APROVEITAMOS PARA INTRODUCIR VOCABULARIO RELACIONADO, TRABALLAR A IDENTIFICACIÓN E DISCRIMINACIÓN DE LETRAS (POR CAL EMPEZA, POR CAL REMATA, SE É LONGA OU CURTA,..), PARA ASOCIAR PALABRA E IMAXE
* DEGUSTACIÓN DE FROITOS CARNOSOS DESTA ESTACIÓN, PERMITIUNOS, COÑECER O NOME DALGUNHAS FROITAS QUE DESCOÑECIAMOS E INTRODUCIR OS ADXECTIVOS DOCE- AGRIO
* FACER (MOTRICIDADE) E DEGUSTAR ZUME DE LARANXA
* INSTALACIÓN DO OUTONO
VISUALIZACIÓN DO MOITO QUE SE DIVERTIRON
- DESCUBRIMOS A APLICACIÓN QUIVER PARA TRABALLAR A REALIDADE AUMENTADA. NESTE CASO SO SE PODE TRABALLAR CON IMAXES QUE TEN A DISPOSICIÓN A PROPIA APLICACIÓN, MÁIS FOI UNHA EXPERIENCIA QUE LLES ASOMBROU
FIXEMOS UNHA PROPOSTA DE FACER CREACIÓNS CON DEPRESORES, TOMANDO COMO REFERENCIA ALGUNHAS XA FEITAS, PARA FOMENTAR A OBSERVACIÓN E A CAPACIDADE DE IMITAR A MESMA COMPOSICIÓN. PERO TAMÉN INCENTIVANDO AS CREACIÓNS LIBRES, FOMENTANDO A SÚA IMAXINACIÓN E CREATIVIDADE .
- DAR DE COMER AO ESQUÍO TANTAS LANDRAS COMO LLES INDICA O DADO EN CADA TIRADA - CONTEO
----------------------------------------
- ASOCIAR CARDINAL E CANTIDADE EXPRESADA EN PUNTOS, E IR INTERIORIZANDO A DISTRIBUCIÓN DOS PUNTOS NA TÁBOA PARA TER ASIMILADA E VISUALMENTE RECOÑECER A CANTIDADE
E LOGO ORDENAR DE FORMA ASCENDENTE
---------------------
- CREAR CONXUNTOS DE CASTAÑAS/NOCES COA CANTIDADE QUE INDICA CADA TARXETA EN CADA CASO- CONTEO
---------------------------------------------
- ASOCIAR CANTIDADES EXPRESADAS EN DISTINTOS FORMATOS: PUNTOS, DEDOS, NÚMEROS, PAUS
------------------------
- XOGANDO COA BARALLA-REPARTIR UNHA CARTA A CADA NEN@ E LOGO, EN PARELLAS OU TRÍOS, MOSTRAR A SÚA CARTA E COLOCARSE SEGUNDO A ORDE QUE LLES CORRESPONDA. AS CARTAS PODEN NON SER NÚMEROS SEGUIDOS
--
---------------------------------------
- CREAR CONXUNTOS PARTINDO DUN PATRÓN FÍSICO DE REFERENCIA
* UN CONXUNTO CON IGUAL CANTIDADE QUE OS MESES DO ANO
PEDIRLLE A OUTR@ COMPAÑEIR@ QUE CREASE OUTRO CONXUNTO CON IGUAL Nº DE ELEMENTOS
* CREAR UN CONXUNTO COA MESMA CANTIDADE QUE AS PATAS DUNHA CADEIRA
QUE OUTR@ COMPAÑEIR@ CREASE UN CONXUNTO CON MÁIS ELEMENTOS CA ANTERIOR
-------------------------------------------------
- SUBITIZACIÓN. CONSITE EN MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN DE ELEMENTOS, DURANTE UNS SEGUNDOS, E LOGO DICIR CANTOS HAI A GOLPE DE VISTA. ACONSÉLLASE, AO INICIO, MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN FIXA (COMO OS PUNTOS DUN DADO, FACENDO UNHA CRUZ,...) E LOGO IRREGULAR
Nestes días confinad@s aproveitamos para poñer en práctica as receitas que tiñamos gardadas. Compartimos con vós as imaxes, os pratos estaban boísimos!!!!