SEGUIMOS COÑECENDO OS NÚMEROS
- DAR DE COMER AO ESQUÍO TANTAS LANDRAS COMO LLES INDICA O DADO EN CADA TIRADA - CONTEO
----------------------------------------
- ASOCIAR CARDINAL E CANTIDADE EXPRESADA EN PUNTOS, E IR INTERIORIZANDO A DISTRIBUCIÓN DOS PUNTOS NA TÁBOA PARA TER ASIMILADA E VISUALMENTE RECOÑECER A CANTIDADE
E LOGO ORDENAR DE FORMA ASCENDENTE
---------------------
- CREAR CONXUNTOS DE CASTAÑAS/NOCES COA CANTIDADE QUE INDICA CADA TARXETA EN CADA CASO- CONTEO
---------------------------------------------
- ASOCIAR CANTIDADES EXPRESADAS EN DISTINTOS FORMATOS: PUNTOS, DEDOS, NÚMEROS, PAUS
------------------------
- XOGANDO COA BARALLA- REPARTIR UNHA CARTA A CADA NEN@ E LOGO, EN PARELLAS OU TRÍOS, MOSTRAR A SÚA CARTA E COLOCARSE SEGUNDO A ORDE QUE LLES CORRESPONDA. AS CARTAS PODEN NON SER NÚMEROS SEGUIDOS
--
---------------------------------------
- CREAR CONXUNTOS PARTINDO DUN PATRÓN FÍSICO DE REFERENCIA
* UN CONXUNTO CON IGUAL CANTIDADE QUE OS MESES DO ANO
PEDIRLLE A OUTR@ COMPAÑEIR@ QUE CREASE OUTRO CONXUNTO CON IGUAL Nº DE ELEMENTOS
* CREAR UN CONXUNTO COA MESMA CANTIDADE QUE AS PATAS DUNHA CADEIRA
QUE OUTR@ COMPAÑEIR@ CREASE UN CONXUNTO CON MÁIS ELEMENTOS CA ANTERIOR
-------------------------------------------------
- SUBITIZACIÓN. CONSITE EN MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN DE ELEMENTOS, DURANTE UNS SEGUNDOS, E LOGO DICIR CANTOS HAI A GOLPE DE VISTA. ACONSÉLLASE, AO INICIO, MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN FIXA (COMO OS PUNTOS DUN DADO, FACENDO UNHA CRUZ,...) E LOGO IRREGULAR
TAPAR MOSTRAR
--
VER UN EXEMPLO ABRINDO O VIDEO EN ADXUNTOS
Anexo | Tamaño |
---|---|
20201006_103735.mp4 | 43.94 MB |
Comentarios
Enviar un novo comentario