Responder ao comentario
OUTONEANDO
PARA DESCUBRIR OS CAMBIOS QUE SE PRODUCEN AO NOSO REDOR EN CADA ESTACIÓN, CENTRÁMONOS NESTA OCASIÓN NA RIQUEZA QUE NOS APORTA O OUTONO: CORES, FROITOS E FROITAS, ELEMENTOS NATURAIS
- SAÍDA Á CARBALLEIRA COLINDANTE CO COLEXIO, PARA OBSERVAR O ENTORNO E RECOLLER ELEMENTOS NATURAIS, QUE LOGO CLASIFICAMOS CANDO CHEGAMOS Á AULA: PAUS, LANDRAS, CASTAÑAS, FOLLAS, COGOMELOS,... E CREAMOS UN RECANTO CON ESTES E OUTROS FROITOS TÍPICOS QUE SE FORON APORTANDO.
E TAMÉN APROVEITAMOS PARA MERENDAR NUN ENTORNO NATURAL E TRANQUILO; ¡QUE BEN NOS SOUBO AQUELA MERENDA!!
- COAS FOLLAS QUE RECOLLEMOS E OUTRAS QUE SE APORTARON, XOGAMOS A AGRUPAR AS FOLLAS POR CORES, OBSERVANDO CALES SON AS CORES PREDOMINANTES NA ESTACIÓN DE OUTONO.
- OS FROITOS SECOS TAMÉN SE PRESTARON PARA FACER ACTIVIDADES DE LOXICAMATEMÁTICA: SERIES, CONTEO, PERO TAMÉN FACER FACER CREACIÓNS CON ELES COMO CADROS OU MANDALAS
NA SEGUINTE PRESENTACIÓN PODEREDES OLLAR AS FERMOSAS MANDALAS QUE CREARON ESTES GRANDES ARTISTAS
https://drive.google.com/file/d/1soSD_y1F1LsrgmEoHkZhGMIm3879rtPo/view?u...
* UNHA PEQUENA MOSTRA DE BONITOS CADROS
- APROVEITAMOS PARA INTRODUCIR VOCABULARIO RELACIONADO, TRABALLAR A IDENTIFICACIÓN E DISCRIMINACIÓN DE LETRAS (POR CAL EMPEZA, POR CAL REMATA, SE É LONGA OU CURTA,..), PARA ASOCIAR PALABRA E IMAXE
* DEGUSTACIÓN DE FROITOS CARNOSOS DESTA ESTACIÓN, PERMITIUNOS, COÑECER O NOME DALGUNHAS FROITAS QUE DESCOÑECIAMOS E INTRODUCIR OS ADXECTIVOS DOCE- AGRIO
* FACER (MOTRICIDADE) E DEGUSTAR ZUME DE LARANXA
* INSTALACIÓN DO OUTONO
VISUALIZACIÓN DO MOITO QUE SE DIVERTIRON
- DESCUBRIMOS A APLICACIÓN QUIVER PARA TRABALLAR A REALIDADE AUMENTADA. NESTE CASO SO SE PODE TRABALLAR CON IMAXES QUE TEN A DISPOSICIÓN A PROPIA APLICACIÓN, MÁIS FOI UNHA EXPERIENCIA QUE LLES ASOMBROU