SELLO DE VIDA SALUDABLE.

Sello

A comunidade educativa do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro está chea de alegría e orgullo ao recibir o distintivo "Selo de Vida Saudable 2024". Este recoñecemento é o resultado do compromiso e esforzo de toda a comunidade escolar por promover hábitos de vida saudables e fomentar o benestar dos seus estudantes.

O CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro destaca polo seu enfoque integral na promoción da saúde, implementando iniciativas innovadoras e creativas que impactaron positivamente na calidade de vida dos seus alumnos. Desde a promoción dunha alimentación equilibrada ata a promoción da actividade física e o benestar emocional, o centro educativo ha demostrado o seu compromiso coa saúde e o benestar dos seus estudantes.

A entrega do "Selo de Vida Saudable 2024" foi recibida con entusiasmo e gratitude por parte de toda a comunidade educativa, que ve neste recoñecemento un reflexo do traballo conxunto e a dedicación de todos os que forman parte do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro. Sen dúbida, este logro é motivo de celebración e un estímulo para seguir promovendo un estilo de vida saudable na contorna escolar.

BOE

BOE-A-2024-14059.pdf243.55 KB