Selección de candidatos/as - CS Mecatrónica Industrial (Dual intensiva)

Datas para o procedemento de selección de candidatos/as para cursar o CS de Mecatrónica Industrial na modalidade dual intensiva.

Listaxe de libros de texto para o curso 2024-25

Esta é a listaxe de libros de texto para o curso 2024-25. Cómpre fixarse en que algúns non deben ser pedidos ata que o profesorado o confirme en setembro.

Tamén sería recomendable esperar ata que se entreguen os libros do fondo solidario, que será ao longo do mes de xullo.

Matrícula ESO e Bacharelato: curso 2024-2025

Publicados os calendarios e os formularios de matrícula para ESO e BACHARELATO.

Solicita os libros do fondo solidario

Admisión Curso de Especialización: Fabricación Aditiva (24 de xuño - 4 de xullo)

Está aberto o prazo do proceso de admisión para o Curso de Especialización:

• Grao Superior. Fabricación aditiva

Pode consultarse o calendario na seguinte ligazón: Período ordinario de admisión: Curso especialización

Instrucións xerais

Admisión Ciclos Formativos: FP DUAL Intensiva (24 de xuño - 4 de xullo)

Está aberto o prazo do proceso de admisión para a FP DUAL Intensiva:

• Ciclo Superior de Mecatrónica Industrial.

Pode consultarse o calendario na seguinte ligazón: Período ordinario de admisión: FP Dual Intensiva

Instrucións xerais

Admisión Ciclos Formativos: Réxime ordinario (24 de xuño - 4 de xullo)

Está aberto o prazo para o proceso de admisión nos Ciclos Formativos de réxime ordinario:

• CM de Instalacións de Telecomunicacións
  • CM de Mecanizado
  • CM de Peiteado e Cosmética Capilar
  • CM de Xestión Administrativa
  • CS de Administración e Finanzas

Poden consultar o calendario na seguinte ligazón: Periódo ordinario de admisión: Réxime ordinario

Instrucións xerais

Admisión FP Básica (24 de xuño - 4 de xullo)

Prazos do proceso de admisión nos Ciclos Formativos de Grao Básico:

• FP Básica de Servizos Administrativos
  • FP Básica de Fabricación e Montaxe

Poden consultar o calendario na seguinte ligazón: Prazos proceso de admisión - FP Básica

Instrucións xerais

Calendario de exames - Convocatoria extraordinaria xuño 2024 (1º Bacharelato e 1º Ciclos Básicos)

No enlace que aparece a continuación pódense consultar os calendarios de exames correspondentes á convocatoria extraordinaria de 1º Bacharelato e 1º Ciclos Básicos.

1º Bacharelato

1º Ciclo Básico Fabricación e Montaxe

1º Ciclo Básico Servizos Administrativos

Actualizado o podcast das Saídas escolares IES Perdouro

Xa está actualizado o podcast das saídas escolares do IES Perdouro, que inclúe 4 audios orixinalmente emitidos no programa Proxecto Neo.

Deixamos aquí a ligazón.

Actividades Quérote+ do curso 2023-24

Ao longo do presente curso 23/24, o IES Perdouro aplicou o programa Quérote + nas aulas de 3º ESO que se enmarca dentro dos Plans Proxecta. Froito diso, mostrámosvos unha parte do traballo realizado co noso alumnado que participou activamente realizando murais, en debates, así como o visionado de curtametraxes e un longo etcétera difícil de plasmar só a través de imaxes.

Acto de presentación da revista escolar da A. C. Os Matos - Maruxía nº 30

A asociación cultural Os Matos do IES Perdouro presentou o nº 30 da publicación Maruxía en colaboración co Equipo de Dinamización e coa Biblioteca.

Esta mañá, a biblioteca abriu as súas portas para recibir un evento moi esperado: a presentación da revista escolar Maruxía. A alumna de 4º ESO TIC, Iria Jacomé, foi a encargada de conducir o acto.

Durante a presentación, Alba F. Quelle e Alberto Núñez explicaron como o equipo traballou arreo para sacar adiante a número 30. Ambos destacaron a importancia do traballo en equipo e a colaboración constante para superar os retos que se presentaron ao longo do proceso de elaboración da revista.

A nova edición da Maruxía inclúe unha ampla mostra das actividades e traballos realizados polos reporteiros do Perdouro, reflectindo o talento e a creatividade dos estudantes. Ademais, recóllense os premios do XVII Concurso de Relato Curto e Poesía e do XV Concurso de Imaxe, convocados anualmente pola Asociación Cultural "Os Matos". Estes certames son unha plataforma importante para fomentar a creatividade e o talento artístico entre os alumnos.

A nova edición da Maruxía é un reflexo fiel do esforzo colectivo e da creatividade dos estudantes do Perdouro.

Asistiron ao acto Mª José Pardiñas, directora do centro educativo; Karina Parga, Presidenta da A.C. Os Matos e Noé Vázquez, coordinador do EDLG.

Felicitamos aos gañadores do concurso de portada de Maruxía: Djessica Tavares Pereira Barbosa (portada) e Álvaro Guisande Rego (traseira).

Accede á completa reportaxe fotográfica realizada polo compañeiro Fernando Losada, AQUÍ.

Maruxía nº 30 - Desvelamos as portadas gañadoras

Os alumnxs de 4º de ESO TIC capitaneados por Natalia Irimia e Natalia Aldegunde remataron estes días de compoñer o número 30 da revista MARUXÍA. Xa está na imprenta.

A biblioteca acollerá o acto de presentación de revista escolar así como a entrega de premios dos certames literarios e de imaxe da A.C. os Matos, o vindeiro venres 21 de xuño ás 11h30.

Desvelamos a portada e o dorso da revista deste ano.

Parabéns a :
- Djessica Tavares Pereira Barbosa, alumna de 4° ESO - portada
- Álvaro Guisande Rego, alumno de 4° ESO - dorso

Fallo do xurado Concursos OS MATOS

O xurado resolveu outorgarlles os premios aos traballos presentados polos seguintes alumnos baixo o lema "As viaxes":

XVII Concurso literario da As. Cultural Os Matos

RELATO CURTO:

Categoría 1º e 2º ESO:

• 1º premio: Dani Borrajo Trelles (1º ESO A)
  • 2º premio: Nicolás Amorín Vázquez (1º ESO A)

Categoría 3º e 4º ESO:

• 1º premio: Ana Lestao Ben (4ºESO A)