Alumnado de Música e o Coro do IES actúa no CPI de Pontecesures

Alumnado de Música no CPI de Pontecesures

O alumnado de Música de 4º ESO e 1º Bacharelato xunto o Coro do noso centro actuou no CPI de Pontecesures, nunha actividade conxunta co departamento de Música dese colexio. Foi na mañá do xoves 20 de xuño e o alumnado foi acompañado polo profesorado Ismael Cabaleiro, Avel Turnes e Nieves Gómez.

Coro do IES actuando no CPI de Pontecesures

Clausura da 1ª Semana da Música

Actuación do Coro acompañado de Ainhoa Valiño e Lucía Rey, na Biblioteca

A 1ª Semana da Música celebrada estes días, finalizou o venres 24, na Biblioteca, cunhas verbas de clausura deste evento por parte do Director do IES, Eliseu Mera. O acto tamén serviu para a entrega de premios dos concursos de Just Danceportadas de vinilos, coas actuacións das alumnas de 2º Bacharelato Ainhoa Valiño e Lucía Rey e tamén a do Coro.

As actividades programadas contaron con actuacións musicais, no espazo da Biblioteca, do alumnado de Música de 1º Bacharelato e de destacados músicos, invitados a esta actividade, como o violinista Manuel García Vicente, o guitarrista David Regueiro, un dos referentes do jazz manouche e premio Martín Códax Jazz 2023, e de James Strauss, solista de frauta traveseira internacional. Xunto a estas actuacións musicais, unha representación do alumnado de Música, co seu profesor Ismael Cabaleiro, realizou dous podcasts á ilustradora e cantante Gloria Pavía e o luthier de violín, Martín González.
Por útimo sinalar que no corredor da planta baixa pódense ollar as exposicións dos traballos realizados polos participantes no concurso de portadas de vinilos e tamén a que realizou alumnado de Música con textos de cancións ou de persoeiros, alusivos á Música.
Esta semana foi organizada polo departamento de Música coa colaboración de Vicedirección e as profesoras e alumnado de 1º do CB de Agroxardinaría e Composicións Florais.

Actuación de James Strauss, xoves 22 maio na Biblioteca, 1ª Semana da Música

Podcast á ilustradora Gloria

Participantes concurso Just Dance, martes 22

Exposición portadas de vinilos, 1ª Semana da Música, corredor planta baixa

1ª Semana da Música, do 21 ao 24 de maio

Primeira Semana da Música 21-24 maio 24

O departamento de Música celebra na semana do 21 ao 24 de maio a "1ª Semana da Música". As actividades terán lugar nos recreos, entre elas destaca o concurso de Just Dance, no primeiro e segundo recreo do martes 21 de maio ou o concurso de portadas de vinilos.

Concurso de Justa Dance, 1ª Semana da Música, 21-05-24                  Concurso de portada de vinilos, 1ª Semana da Música, 21/24-05-24

Alumnado de 2º e 3º ESO asiste ao Concerto da Orquestra Clásica Galega de Valga no Auditorio Municipal

Alumnado de 2º e 3º ESO no Concerto da Orquestra Clásica Galega de Valga

Alumnado de 2º e 3º ESO asistiu no Auditorio Municipal de Valga, na mañá do venres 22 de marzo. a un concerto didáctico da Orquestra Clásica Galega de Valga. dirixida por Manuel Villar e formada por violíns, violas, violoncellos e contrabaixos e que actuou acompañada polo solista James Strauss. No concerto, titulado “Viva Vivaldi”,  a orquestra interpretou algunhas das obras máis afamadas do compositor veneciano, coma a sinfonía “Alla Rústica” ou as Catro Estacións. Máis información desta actividade picando neste enlace.

Alumnado de 2º e 3º ESO no Concerto da Orquestra Clásica Galega de Valga

Alumnado de Música de 4º ESO e 1º Bacharelato anima a celebración do Samaín

Alumnado de Música de 4º ESO no Samaín 2023

O alumnado de Música dos cursos 4º ESO e 1º Bacharelato, xunto ao seu profesor Ismael Cabaleiro, animou as aulas coa súa música e bailes, dentro da celebración do Samaín 23. A actividade tivo lugar en dúas sesións lectivas diferentes: o luns 30 e martes 31 de outubro. Foi organizada polo departamento de Música en colaboración coa Vicedirección.

Alumnado de Música de 1º Bacharelato no Samaín 2023