Alumnado de 2º do CS de Construcións Metálicas participou nun "Obradoiro de Oratoria" dentro das Aulas de Emprendemento

Logo

Alumnado de 2º Ciclo Superior de COME no "Obradoiro de oratoria e presentación de proxectos"

Seguindo coas actividades enmarcadas nas Aulas de Emprendemento, o alumnado de 2º de CS de Construcións Metálicas tivo a oportunidade de participar nun "Obradoiro de Oratoria e presentación de proxectos", o luns 27 de maio de 2024.
A xornada comezou cunha dinámica de grupo, co propósito de afianzar a confianza, identificar o seu estilo e controlar as emocións e a comunicación verbal e non verbal. Posteriormente viron as claves máis importantes para unha comunicación efectiva, aumentar a seguridade ao falar en público e  fortalecer as súas habilidades, para mellorar a calidade das súas presentacións para expoñer proxectos con éxito.
A relatora foi Verónica Rodríguez Ruzo, da Consultora PROMOVE, proxectos e persoas, empresa galardonado con distintos premios como o Manuel Beiras como recoñecemento ao esforzo normalizador  no uso do galego e o premio de RSE Galicia, de recoñecemento a boa práctica no eido da conciliación e  a igualdade laboral, entre outros.
Esta actuación inclúese no Plan de Modernización de la Formación Profesional e está enmarcada na compoñente 20Plan Estratéxico de Impulso da Formación Profesional– do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, financiada polo Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deporte e pola Unión Europea - NextGenerationEU.