Alumnado de Historia da Arte de 2º Bacharelato realiza unha saída didáctica a Santiago

Alumnado de Historia da Arte 2º Bacharelato na Praza do Obradoiro, Santiago de Compostela

O luns 18 de decembro, o alumnado de Historia da Arte de 2º Bacharelato realizou unha saída diáctica a Santiago de Comostela, primeiro cunha unha visita guiada ao Pórtico da Gloria para coñecer en profundidade esta obra, cumio da arte medieval. Despois fixo un percorrido por diferentes espazos da Catedral. A saída completouse cun itinerario pola cidade e a visita, tamén guuida, á exposición «This is pop. Das latas de Andy Warhol ás túas» na Sede Afundación de Santiago de Compostela. Na exposición puido coñecer grandes obras da arte pop, desde as súas orixes nos anos cincuenta ata os nosos días, de artistas como Andy Warhol, Roy Lichtenstein, Robert Rauschenberg, o Equipo Crónica ou Jeff Koons entre outros. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de Hª da Arte 2º Bacharelato na exposición «This is pop. Das latas de Andy Warhol ás túas» na Sede Afundación, Santiago