Conmemoramos o Día das Letras Galegas coa XI Carreira pola Lingua

XI Carreira pola Lingua

O día 16 de maio conmemoramos o Día das Letras Galegas 2023, homenaxeando ao escritor Francisco Fernández del Riego. As actividades programadas comezaron, no patio cuberto, cun acto no que interviron o alcalde, José María Bello Maneiro, o director do noso centro, Eliseu Mera así como alumnado de 6º do CEIP de Baño e CEP X. Ferro Couselo lembrando a figura de Francisco Fernández del Riego. Neste acto tamén actuou o alumnado que pertence á Banda de Música de Valga co mestre Manuel Villar ao fronte, interpretando varias pezas musicais que incluíron a interpretación dos himnos do concello de Valga e o Galego.

A actividade central foi a celebración da XI edición de “Bota unha Carreira pola Lingua” na que participaron alumnado de 6º de Primaria dos colexios do concello, Baño e Xesús Ferro Couselo, así como os de ESO, Bacharelato e Ciclos Básicos xunto ao profesorado.

Para concluír a xornada tivo lugar a entrega de medallas aos tres primeiros clasificados en cada categoría establecida na carreira e un obradoiro de muiñeira a cargo de Miguel Sotelo para todo o alumnado.

Máis información picando neste enlace.

Logo EDLG

XI Carreira pola Lingua