Xuntanza do Club de lectura do alumnado "Piratas do Ulla"

Xuntanza club lectura Piratas do Ulla

O Club de lectura do alumnado do noso centro inicia as súas actividades o martes 18 de outubro, durante o segundo recreo e no espazo da Biblioteca. En palabras do coordinador deste club de lectura, o profesor Víctor González: "O martes 18, no segundo recreo, na Biblioteca de IES, desembarcan os piratas. Non veñen a roubar tesouros, ainda que na Biblioteca hainos dabondo, non, non veñen a iso, nin a fundir galeóns nin desvalixar mercantes. Non, quedade tranquil@s. Non traen parche no ollo nin loro sobre o ombreiro, tampouco arrastran pata de palo, mais son piratas perfectamente recoñecibles, levan o sorriso marcado nos beizos, o mar nos ollos e a ilusión no mirar, os andares dignos... claro, son os piratas do Ulla, alumn@s do IES de Valga, do club de lectura, claro. Se queredes saudalos, que digo saudalos, se queredes enrolaros no Club e ser vos tamén piratas, pasade o martes no segundo recreo pola Biblioteca. Unha vista que paga a pena. Saúde".