Alumnado da ESO participa na actividade "Cúpulas de Leonardo"

Alumnado construíndo coas "Cúpulas de Leonardo"

No corredor da planta baixa do noso Centro, o alumnado da ESO, ten ocasión de aprender e divertirse coa actividade “cúpulas de Leonardo”. Este recurso educativo permite construír estruturas ideadas por Leonardo da Vinci. A partir de diferentes patróns xeométricos -presentes no Codex Atlanticus– poden levantar «cúpulas autosostibles»: os seus elementos non necesitan ningún elemento de unión.

A actividade estase celebrando esta semana e continuará na vindeira. Está organizada polo departamento de Matemáticas coa colaboración da Fundación Escola Rosalía de Vigo.

No corredor da planta baixa do noso Centro, o alumnado da ESO, , ten ocasión de aprender e divertirse coa actividade “cúpulas de Leonardo”. Este recurso educativo permite construír estruturas ideadas por Leonardo da Vinci. A partir de diferentes patróns xeométricos -presentes no Codex Atlanticus– poden levantar «cúpulas autosostibles»: os seus elementos non necesitan ningún elemento de unión.  A actividade ten lugar durante esta e  a videira semana e está organizada polo departamento de Matemáticas coa colaboración da Fundación Escola Rosalía de Vigo que cede as estruturas.