Viaxe a Grecia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Viaxe a Grecia alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato Viaxe a Grecia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato   Viaxe a Grecia 2018                               Viaxe a Grecia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato Viaxe a Grecia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato    Viaxe a Grecia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato                                                                                            Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato prosegue coas actividades programadas do seu viaxe a Grecia e trala súa estancia en Atenas, estes días pasados visitou os lugares máis salientables da illa de Santorini, ao sureste de Grecia, tales coma o xacemento arqueolóxico de Akrotiri, a Read beach ou os distintos espazos volcánicos da illa. Esta viaxe foi organizada polo departamento de Latín e Grego, estando acompañados polos profesores Raúl Gómez e Julia Menéndez.