AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR 2024-2025

12 de xullo

Publicadas as listaxes provisionais do FONDO SOLIDARIO de axudas para adquirir material escolar no taboleiro de anuncios, as persoas interesadas poden consultalas chamando ao teléfono do centro: 881 86 64 74

Tamén poderán consultar o estado e resolución da súa solicitude de axudas na aplicación fondo libros, no menú lateral cidadán accedendo con certificado electrónico ou chave 365.

Poderán reclamar ás listaxes provisionais o luns 15 e o martes 16 de xullo.

O proxenitor solicitante xa pode pasar a recoller o vale para adquisición de material. No caso de facelo o proxenitor non solicitante da axuda, deberá presentar autorización asinada polo proxenitor solicitante acompañada dunha fotocopia do DNI.

A listaxe definitiva de solicitudes admitidas para o fondo solidario de axudas para adquirir material escolar será publicada o 26 de xullo.

O alumnado que repita 4º da ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2023/24 e formalice a matrícula no curso da ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de axuda para adquirir material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula.

20 de maio

Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25.

Prazo de presentación: do 21 de maio ao 21 de xuño de 2024 (incluídos)

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Resumo do procedemento

Orde do 7 de maio de 2024 (DOG)

Extracto da Orde do 7 de maio de 2024 (DOG)

Modelos de solicitude: Anexo I -Anexo II

Máis información:

Axudas libros de texto e material escolar

Educación abre o prazo para que as familias soliciten axudas para libros e material escolar e acceso ao fondo solidario da Xunta

Procedemento ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

HOMENAXE A LUÍSA VILLALTA

A nosa biblioteca escolar leva o nome de Luísa Villalta, homenaxeada este ano no Día das Letras galegas.

Para conmemorar este feito decidiuse facer unha intervención na nosa biblioteca. O resultado é este precioso traballo levado a cabo por Raquel Germade.

" Mírame, mírate, mírame en ti e escólleme para soñarte". Luísa Villalta.

EMOCIÓNATE, mención de honra na Fase Nacional do XIII Concurso Incubadora

O equipo formado por Anxo Amigo, Martiño Amigo, Sabela Noya, Dalmiro Núñez e Brais Suárez, de 1º ESO, co seu traballo Emociónate conseguiu a Mención de Honra na Fase nacional do Concurso Incubadora que se celebrou en Bilbao do 26 ao 28 de xuño.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO 2024-2025

Na seguintes ligazóns podes consultar os listados de libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2024-2025

ESO BACHARELATO

Listado completo libros 2024-2025

EXPOSICIÓN REUTILIZACIÓN E RECICLAXE

Rematamos as exposicións do curso fixándonos nesta que recolle os proxectos de reutilización e reciclaxe que realizou o alumnado de 2⁰ESO D-E 4º ESO A-C.

Aínda a podedes ver no corredor principal.

MOITAS GRAZAS, CARMIÑA!

O último día de clase todo o alumnado do centro tivo a oportunidade de despedirse de Carmiña, que emprende unha nova etapa na súa vida.

Despois de trinta anos, deixará a cafetería do centro. Imos botala moitísimo de menos, a súa profesionalidade, o seu bo facer, o cariño co que tratou a varias xeracións de rapaces e rapazas, o apoio ao profesorado e o seu traballo incansable.

Desexamos que sexas moi feliz neste novo comezo, Carmiña. Foi un enorme pracer traballar contigo, moita sorte!

ACTO DE DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 4º ESO

O alumnado de 4º ESO celebrou a súa "graduación", un acto de despedida para aqueles que deixan o centro e de celebración para todos/as os que conseguiron superar esta etapa educativa.

Grazas ao Concello de Teo por cedernos o Auditorio e ao seu persoal pola axuda prestada.

FIN DE CURSO CON RITMO

Rematamos o curso cunha exhibición de zumba organizada polo Departamento de educación física en colaboración con Noe Fitness.

EXPOSICIÓN VIRTUAL: PAISAXE URBANA NOCTURNA

O último traballo de plástica do curso feito polo alumnado de 1° de ESO foi unha paisaxe urbana nocturna elaborada con témperas.

Podedes ver esta exposición de xeito virtual: