PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 23-24

EMOCIÓNATE, mención de honra na Fase Nacional do XIII Concurso Incubadora

O equipo formado por Anxo Amigo, Martiño Amigo, Sabela Noya, Dalmiro Núñez e Brais Suárez, de 1º ESO, co seu traballo Emociónate conseguiu a Mención de Honra na Fase nacional do Concurso Incubadora que se celebrou en Bilbao do 26 ao 28 de xuño.

EMOCIÓNATE CONNOSCO, 1º PREMIO INCUBADORA DE SONDAXES E EXPERIMENTOS DE SGAPEIO

O venres, día 7, o alumnado do IES de Cacheiras defendeu os seus traballos, Emociónate connosco e Focos de atención, na categoría de 1º e 2º ESO e A pantera negra, na categoría de 3º e 4º ESO na facultade de matemáticas.

Nesta decimocuarta edición do Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos organizado por SGAPEIO, o traballo A pantera negra quedou en segundo posto na súa categoría e Focos de atención no terceiro.

O equipo formado por Anxo Amigo, Martiño Amigo, Sabela Noya, Dalmiro Núñez e Brais Suárez  co seu traballo Emociónate connosco de 1º ESO, resultaron gañadores da Fase galega do concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos e representarán a Galicia na Fase nacional que se celebrará en Bilbao.

FINALISTAS NO XIV CONCURSO INCUBADORA DE SONDAXES E EXPERIMENTOS

Anxo Amigo, Martiño Amigo, Sabela Noya, Dalmiro Núñez e Brais Suárez, co seu traballo "Emociónate connosco" de 1º ESO, Tiago Costa, Antía González, Mario Sánchez e Antón Taboada de 2º ESO, co traballo "Focos de atención" e María Blanco, Mateo Mata e Montserrat Mayo de 4º ESO, con "A pantera negra", todos finalistas no XIV Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos de SGAPEIO.

Defenderán o seus traballos na facultade de matemáticas o vindeiro 7 de xuño, para elixir aos gañadores da Fase autonómica do concurso.

Parabéns e moita sorte!

COMEZA O TALLER DE ESTATÍSTICA!

O IES DE CACHEIRAS GAÑADOR DO XII CONCURSO NACIONAL DE INCUBADORA DE SONDEOS Y EXPERIMENTOS

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XII Concurso Incubadora de Sondeos y Experimentos celebrado en Zaragoza do 27 ao 29 de xuño, co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

O día 9 de xuño, na facultade de matemáticas, recibiron o primeiro premio da súa categoría do XIII Concurso Incubadora de sondaxes e experimentos organizado por SGAPEIO.

Durante o presente curso no IES de Cacheiras organizouse un Taller de estatística coordinado polo departamento de matemáticas no que se realizan traballos de investigación e experimentos estatísticos.

Presentáronse catro traballos ao concurso autonómico, resultando finalistas, Caldo de áreas, que foi gañador e,  María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

PRIMEIRO PREMIO PARA O TRABALLO CALDO DE ÁREAS, NO XIII CONCURSO INCUBADORA DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron gañadores do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas na categoría de 1⁰ e 2⁰ ESO.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

FINALISTAS DO CONCURSO DE SONDAXES E EXPERIMENTOS DE SGAPEIO

Os alumnos Sergio Castro Baliñas, Diego Guimeráns Guillén e Xavi Riomao Hernández, de 1º ESO, resultaron finalistas do XIII Concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos co traballo Caldo de áreas.

Defenderán o seu proxecto na Facultade de matemáticas o día 9 de xuño, para determinar quen será o gañador da fase autonómica, e que representará a nosa comunidade no concurso nacional.

Asimesmo, María Blanco Iglesias, Mateo Mata Millán e Montserrat Mayo Martínez, de 3º ESO, recibiron unha Mención neste mesmo concurso, polo seu traballo A incógnita das panteras.

Parabéns a todo o alumnado que traballou no Taller de Estatística este curso, o vindeiro ano, máis!!

PARTICIPACIÓN NO RALLY MATEMÁTICO

24 alumnos e alumnas de 1° ESO participaron este pasado martes, día 11, no XXXI Rally Matemático, coordinados por María Sanmiguel.

Moita sorte!!

XXVIII CONCURSO CANGURO MATEMÁTICO

María Blanco, Beatriz Lago, Mateo Mata, Montse Mayo e Xin Yi Zhang participaron hoxe nas probas do concurso Canguro matemático, organizado pola Federación Española de Sociedades de Profesores de matemáticas (FESPM).