Skip to Content

SEMANA DO 24 AO 28 DE OUTUBRO

ESTA SEMANA FOI CENTRADA NO TEMA DO MEDO, POLA CERCANÍA DA DATA DO SAMAÍN. COMÉNTOVOS ALGUNHAS PROPOSTAS QUE FIXEMOS:

-- RECIBIMOS UNHA CARTA DE ROQUI, A NOSA MASCOTA DA BIBLIOTECA, PORQUE QUERÍA COMENTARNOS, ENTRE OUTRAS COUSIÑAS, QUE O DÍA 24 SE CONMEMORABA O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES (CO LEMA "ESCRIBIR A BIBLIOTECA ESCOLAR") E QUE ESTÁBANSE FACENDO REFORMAS E QUE  MOI PRONTIÑO NOS CONTARÍA NOVIDADESSorriso

- XOGO, INTERVENCIÓN, EXPERIMENTACIÓN, GOCE CUNHA INSTALACIÓN DE ELEMENTOS DA ESTACIÓN DE OUTONO, PRESENTADA EN FORMA DE MANDALA. AS CRIANZAS DESFRUTÁRONA MOITÍSIMO, CON TRANQUILIDADE E EMOCIÓN, MANIPULARON E INTERACCIONARON COS ELEMENTOS TRABALLANDO A MOTRICIDADE FINA; CADA QUEN ATOPOU O SEU ENTRETENEMENTO (DEBULLAR MILLO, SACAR CÁSCARA AS LANDRAS, XOGAR COS CAROZOS, ENCHER E BALEIRAR VASOS/RECIPIENTES), E NON QUERÍAN PARAR NIN RECOLLER. ACOMPAÑAD@S DA MÚSICA DE VIVALDI "AS CATRO ESTACIÓNS"- CENTRADOS NA PEZA DE OUTONO.

FOI UNHA ACTIVIDADE MARAVILLOSA!!!Sorriso

   

- XOGAMOS A DARLLE DE COMER A UN ESQUÍO, É DICIR, FIXEMOS UNHA ACTIVIDADE DE LÓXICA-MATEMÁTICA: FACÍAN A TIRADA DO DADO, TIÑAN QUE IDENTIFICAR A CANTIDADE DE PUNTOS PARA CONTAR CANTAS CASTAÑAS COMERÍA O ESQUÍO, E APROVEITAMOS A BUSCAR NA SERIE NUMÉRICA O CARDINAL QUE REPRESENTABA DITA CANTIDADE.

 

 

- DEGUSTACIÓN DE FROITOS SECOS:AMÉNDOAS, ABELÁS E NOCES (NON TEÑEN ZUME A DIFERENZA DOS CARNOSOS). EN XERAL, GUSTÁRONLLES A TODAS AS CRIANZASSorriso

 

- POR INICIATIVA DA ÁREA DE LINGUA INGLESA, FIXEMOS AO LONGO DA SEMANA A ACTIVIDADE DE "TRICK OR TREAT". NAS SESIÓNS DE INGLÉS SAÍAN CO MESTRE POLAS OUTRAS AULAS E RECIBÍAN UNHAS SORPRESAS QUE LOGO SE REPARTÍAN PARA CADA CRIANZA. FINALMENTE FIXEMOS UN SOBRE CUNHA FOLLA DE XORNAL, PARA RECICLAR, E LEVAR CADA QUEN OS PREMIOS RECOLLIDOS.

  

    

- GRAZAS Á COLABORACIÓN DAS FAMILIAS, RETOMAMOS A ACTIVIDADE DE DECORAR CABAZAS, RECORDANDO A TRADICIÓN OU MÁIS BEN, PARA AMBIENTAR O COLE EN RELACIÓN COA DATA DO SAMAÍN (POIS TRADICIONALMENTE OS CELTAS SIMPLEMENTE USABAN OS NABOS E LOGO AS CABAZAS PARA BALEIRAR E POR DENTRO LUZ QUE GUIARA OS BOS ESPÍRUTOS E AFASTARA OS MALOS DAS CASAS E DAS SÚAS COLLEITAS QUE RECOLLERAN PARA TODO O INVERNO)

AS CRIANZAS TRAÍAN AS SÚAS CABAZAS BEN CONTENT@S E CANDO VISITAMOS A EXPOSICIÓN DE OUTRAS MOITAS CABAZAS DE OUTRO ALUMNADO, QUEDARON ABRAIAD@S (ESCOITÁBASE CONSTANTEMENTE, PROFE MIRA ESTA!!, MIRA ESTA!!) GRAZASSS A TOD@SSSSSorriso

 

APROVEITAMOS A VISIONAR CONTOS TEMÁTICOS ALÍ NA ESCURIDADE DO ESPAZO DE MEDO CREADO NA ENTRADA DO EDIFICIO ADXUNTO

- O FESTEXO DO SAMAÍN FÍXOSE O VENRES 28: HOUBO DISFRACES TERRORÍFICOS PARA AMBIENTAR A FESTA, AS CRIANZAS TROUXERON MERENDAS DE MEDO, ESCOITAMOS MÚSICA E VISIONAMOS VIDEOS RELACIONADOS COA TEMÁTICA, TIVEMOS A VISITA DA "BRUXA CATUXA" QUE NOS FIXO UNHA APÓCEMA ESPECIAL, XUNTO CO SEU AXUDANTE "ROGELIO"

    

  

     

"ABRACADABRA, PATA DE CABRA" QUE O LUME NOS PROTEXA E ESPANTE OS MALOS ESPÍRITUS, JAJAJAJA!!!Sorriso

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut