Formación Inicial. HORTA ESCOLAR

Formación impartida polo recoñecido Óscar Fernández Cutrín. Achegamos varios artigos sobre a súa labor:

"Evida Horta" A horta que liberou a Óscar

A batata toma a horta estradense

No CEIP Plurilingüe da Ramallosa (Teo), iniciamos este proxecto da horta escolar a través do proxecto ESCOLA VERDE. Tentando dar continuidade ao Proxecto EcoTeo e dando un salto cuantitativo e cualitativo con respecto a actividades previas relacionadas co coidado do medio ambiente, etc.

Neste caso centrándonos na importancia de non perdermos as nosas hortas. Esta vivencia única de planificar e humanizar espazos do patio, seleccionar as especies que deberiamos plantar en cada momento, plantar, recoller... Conlevará un sen fín de aprendizaxes significativas relacionadas coa forma tradicional de entender a relación e "equilibrio vital" co noso entorno.

HORTA

(PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR A PRESENTACIÓN COS CONTIDOS DA FORMACIÓN)

AnexoTamaño
HORTA ESCOLAR C.ppt11.8 MB