Formación de usuari@s

INICIANDO CONTACTO

Dende o noso centro tamén estamos preocupados polo futuro do noso planeta e por iso queremos intentar concienciar ao noso alumnado da necesidade de reciclar, de respectar a nosa contorna, de non contaminar, de implementar conductas que beneficien o benestar de todos e todas por un mundo mellor, e non so pensar nun mesmo, porque a sociedade a conformamos todos e cada un de nós.

Por iso, neste curso colaboraremos con Mans Unidas, nun proxecto que leva por nome "FAME CERO", para tratar de concienciar ás crianzas da necesidade básica de que todas as persoas teñen dereito a ter unha boa alimentación, de rematar coa fame e a pobreza, como dereito primordial para poder tecer un futuro máis xusto e sostible.

Xa tivemos o primeiro contacto para darnos a coñecer o programa, organizar pautas a seguir e propostas a desenvolver en dúas liñas: incentivando o traballo do horto escolar para coñecer e descubrir, de xeito competencial, as posiblidades de aprendizaxe que nos pode aportar, coa compañía e a formación de Carmen, unha persoa experta nese ámbito. E por outra parte, impartiranse obradoiros de consumo responsable coa axuda de Miriam, a técnica do citado organismo.

Formación Inicial. HORTA ESCOLAR

Formación impartida polo recoñecido Óscar Fernández Cutrín. Achegamos varios artigos sobre a súa labor:

"Evida Horta" A horta que liberou a Óscar

A batata toma a horta estradense

No CEIP Plurilingüe da Ramallosa (Teo), iniciamos este proxecto da horta escolar a través do proxecto ESCOLA VERDE. Tentando dar continuidade ao Proxecto EcoTeo e dando un salto cuantitativo e cualitativo con respecto a actividades previas relacionadas co coidado do medio ambiente, etc.

Neste caso centrándonos na importancia de non perdermos as nosas hortas. Esta vivencia única de planificar e humanizar espazos do patio, seleccionar as especies que deberiamos plantar en cada momento, plantar, recoller... Conlevará un sen fín de aprendizaxes significativas relacionadas coa forma tradicional de entender a relación e "equilibrio vital" co noso entorno.

HORTA

(PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR A PRESENTACIÓN COS CONTIDOS DA FORMACIÓN)

APRENDEMOS A USAR A NOSA BIBLIOTECA

UN ANO MÁIS CONTINUAMOS COA FORMACIÓN DE USUARI@S PARA PROCURAR, ORDENAR E GOZAR COA NOSA BIBLIOTECA.

CLICA NA PRIMEIRA IMAXE PARA VER MÁIS.

CDU: Sistema de clasificación de documentos

Unha biblioteca necesita organizar os materiais dos que dispón mediante un sistema de letras e números. Estos se poñerán nunha pequena etiqueta adherida ao lombo do material correspondente (libro, CD, DVD,...).

Os números son asignados en función da materia  da que trata o documento segundo unha táboa de clasificación coñecida como CDU (Clasificación Decimal Universal) que é utilizada pola maioría da bibliotecas do mundo.

Esta táboa que podes atopar na nosa biblioteca, tamén podes vela aquí.

Unha guía para orientarse na biblioteca

Como xa sabedes, a nosa biblioteca ten unhas normas, uns horarios e un sistema de funcionamento, que ás veces algúns usuari@s non coñecen. Ademais, vai medrando en canto a documentos dispoñibles (libros, dvds,...); e, por iso, a súa organización vai sendo máis complexa.

Para axudar no coñecemento do seu funcionamento e a súa organización, temos elaborada esta guía que vos poderá axudar a saber onde atopar o material que buscades; ademais de aprender a orientarvos en calquera outra biblioteca.

Se disfrutas nela, anímate a coñecela mellor!

PORTADA TRÍPTICO GUÍA

INTERIOR TRÍPTICO GUÍA