Skip to Content

DESCOMPOSICIÓN DO Nº 4

NESTA ACTIVIDADE DE LÓXICA MATEMÁTICA, AS CRIANZAS VAN ADQUIRINDO UN COÑECEMENTO DA SERIE NUMÉRICA, AO TEMPO QUE ESTÁN INICIÁNDOSE NAS OPERACIÓNS DA SUMA E DA RESTA, SEN DARSE CONTA, PERO CON COMPRENSIÓN DO QUE ESTÁ SUCEDENDO.

AS OPERACIÓNS XURDEN DE AVANZAR OU RETROCEDER NA SERIE NUMÉRICA PARA CHEGAR A UN NÚMERO CONCRETO, NESTE CASO ESTABAMOS TRABALLANDO CO NÚMERO 4 PORQUE ERA A DATA DESE DÍA

- Se estou no nº 1 e quero chegar ao nº 4, temos que avanzar ou retroceder? --- avanzar

   canto teño que avanzar? --- 3

   entón xorde a suma:  1+3= 4 

 O mesmo proceso facemos co 2 (2+2= 4) e co 3 (3+1= 4) e mesmo co 4 (4+0=4)

- se partimos do 5 e queremos chegar ao 4, temos que avanzar ou retroceder? --- retroceder

  entón xorde a resta: 5-1= 4

  As crianzas xa van tomando conciencia e xa idean outras operacións, "se teño 10 lle quito 6 e me quedan 4"

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut