O dominó para aprender a pensar

Ao longo do curso o alumnado de primeiro empregou o xogo do dominó para desenvolver a súa capacidade de pensar.

Parte das actividade realizados foron as seguinte:

  • Na porta de entrada á aula colocamos una gran ficha de dominó coas caras dos oito alumnos/as, seis nenos e dúas nenas. A ficha será o seis – dous.
  • Realizaron operacións de sumas e restas co dominó.
  • Estableceron equivalencias.
  • Compararon.
  • Ordenaron.
  • Asociaron.
  • Fixeron series.
  • Xogaron. 
  • Disfrazáronse.


A través desas actividades adquiriron estratexias de razoamento lóxico coa utilización do dominó clásico.

Deduciron elementos dunha serie: seguir unha serie, atopar o término que falta no medio de dous elementos da serie…

Adquiriron axilidade no cálculo de sumas e restas.

Participaron no xogo, respectando aos demais e asumindo que se pode perder ou ganar. Este último apartado foi o que máis  beneficios aportou ao grupo.

No Entroido todo o alumnado saíu disfrazado de ficha de dominó no desfile que realizamos ante a comunidade educativa do centro.

Na galería de imaxes pódese observar parte do traballo feito