Gallego

Profesores/as interinos/as en programas educativos no exterior Portugal. Convocatoria 2017/2018 (prórroga das listas do curso 2016/2017)

Prazo

Desde o 17 de febreiro ata o 04 de marzo de 2017.

 

Descrición

Resolución da Consellería de Educación en Portugal pola que se prorrogan, para o curso 2017-2018, as listas de aspirantes a desempeñar postos en réxime de interinidade nos corpos docentes de Mestres e Profesores de Educación Secundaria contemplados na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación, no Instituto Español "Giner dos Ríos" de Lisboa, de todas as especialidades convocadas no curso 2016-2017, de acordo coa Orde EDU/1481/2009, do 4 de xuño.

Destinatarios/as

Aspirantes a cubrir postos docentes en réxime de interinidade no Instituto Español "Giner dos Ríos" de Lisboa que, na data da publicación da convocatoria, non decaesen no dereito de permanecer nas listas, de acordo cos criterios de permanencia previstos nas bases oitava e undécima da convocatoria para o curso 2016/17.

Requisitos

Concurso de méritos por baremación.

SÓ deberán realizar a solicitude de participación nesta prórroga aqueles/as candidatos/as que queiran achegar perfeccionamento de méritos con posterioridade ao 2 de marzo de 2016. Quen non teña que achegar novos méritos non deberá realizar ningunha xestión para permanecer nas listas.

Gallego
Logo

Colectivo: 

Sección: 

Proposta didáctica para a película "A pesar de todo, quérote"

Xa está ao dispor da comunidade educativa a proposta didáctica para traballar na aula a película A pesar de todo, quérote. A proposta preséntase en Moodle desde a Aula Abalar acompañada do telefilme, que se ofrece en streaming para a súa emisión gratuíta nos centros de ensino. Esta unidade didáctica arranca cunha pequena introdución técnica sobre o seu funcionamento didáctico e logo ofrece a través de cinco módulos os contidos que se van desenvolver; complétase cos recursos que poden favorecer o labor do profesorado e remata cunha proposta de traballo para afondar na educación viaria como proxecto de centro.

En canto aos contidos, a proposta de traballo que se ofrece centra o seu foco de atención sobre o tratamento da educación en valores, facendo fincapé na educación emocional, na educación viaria e mais na educación para a saúde. A metodoloxía de traballo que se propón é a realización de actividades antes, durante e despois do visionado do filme para afondar logo no desenvolvemento da aprendizaxe. Ao final de cada módulo ofrécese unha tarefa que contribúa ao afianzamento do coñecemento adquirido co espírito do traballo por proxectos. Debido á sensibilidade dos temas que se tratan na película, son as actividades as que van orientando o alumnado para que constrúan pouco a pouco as relacións que existen entre a inmadurez emocional, os factores de risco, as condutas nocivas... a partir das súas sensibilidades, das súas experiencias e dos seus intereses.

Ademais, a unidade aborda o tratamento da linguaxe cinematográfica para achegar o cine como recurso didáctico para comprensión da nosa realidade cotiá e de nós mesmos. A verosimilitude da ficción representada, a idade dos personaxes protagonistas e a actualidade dos temas abordados ofrecen un marco de traballo óptimo para que o alumnado se achegue con curiosidade aos produtos audiovisuais con sentido crítico e mais con interese estético.

A pesar de todo, quérote (2011) foi dirixida por Jorge Algora e cedida pola súa produtora, Adivina Producciones, para o desenvolvemento desta proposta didáctica nos centros de ensino.

Gallego
Secuencia

Colectivo: 

"Reclaimed urban landscape" do IES Eduardo Pondal, Santiago de Compostela (A Coruña) 1º premio de Innovación Educativa Modalidade A (Fomento do plurilingüismo) Secundaria/Bacharelato

Sinopse:

Traballo dobre os espazos urbanos recuperados no Concello de Santiago de Compostela:

  • Os Ríos: Sarela e  Sar
  • Os Xardíns: a Granxa do Xesto, a Selva Negra e o Parque da Almáciga
  • Espazos de usos varios:  parque de Vista Alegre e antiga finca Simeón.
  • As Curtidurías
  • As Hortas
  • Os Cultivos
  • As carballeiras

Este traballo é multidisciplinar no que se compaxinan as materias: Xeografía, Bioloxía e Ciencias Medioambientais, Lingua Galega e Lingua Inglesa.

Nivel: 3º ESO e 1º Bacharelato

Autores:

Coordinadora: Rita Amigo Seisdedos

Participantes:

Mercedes Espiño Amil
Margarita Smyth Chamosa
Encarna Otero Cepeda

Materiais (anexos):

  • Memoria do proxecto
Gallego
Reclaimed urban landscape

Sección: 

LOM Sistema de representación de información: