Saltar navegación.
Inicio

Actividades

Ciberasesor@s. Fase de intervención

Rematamos o curso asesorando ao alumnado de 1º ESO sobre o uso seguro das novas tecnoloxías e os riscos que pode levar consigo un uso inadecuado ou imprudente das mesmas. 

O alumnado de 2º ESO, logo de informarse e traballar en equipo sobre distintos riscos das novas tecnoloxías, transmite a información sobre ciberbullying, sexting, grooming e ciberadicción aos seus compañeiros/as menores. 

Aquí podedes ver as fotos da sesión. 

 

 

 

Doazón Marcapáxinas Solidario

No mes de xuño realizamos ingreso a favor de Save The Children, logo de recadar doazóns polo deseño de marcapáxinas solidarios.

Ingresamos un total de 103,20 €, un pequeno gran de area que permitirá á entidade seguir a traballar polos dereitos da infancia, a súa supervivencia, protección e o acceso a unha educación de calidade. 

Save The Children remitíu ao centro un escrito agradecendo a colaboración a toda a comunidade educativa pola súa participación e implicación, en nome dos nenos e nenas do programa, xunto con un recibí e o diploma de centro solidario. E é que con moi pouco pódese conseguir moito!

Desexámoslle moita sorte nos seus proxectos, contribuíndo a facer deste un mundo mellor!

 

 

 

 

 

 

 

Diversidade cultural

O alumnado de 1º ESO leva uns días falando nas titorías sobre o racismo. A temática do racismo no fútbol, tan tristemente frecuente no noso país ultimamente, serviunos para introducir o tema, abríndose o debate na aula a partir das novas publicadas en prensa e televisión.

Tras introducir o tema, identificamos certas condutas racistas que poden darse no día a día, xunto con posibles solucións ou formas de abordalas, para finalmente, achegarnos a outras culturas.Que mellor forma de combatir os prexuízos que con educación e coñecemento! Aproveitando que na aula hai alumnado de distintas culturas e procedencias, así como outros que teñen interese en culturas distintas á súa, o alumnado contou aos seus compañeiros/as sobre as súas orixes e/ou intereses. Coñecimos sobre gastronomía, tradicións, lugares....servíndonos da rede para amosar imaxes. 

Sen dúbida, unha cuestión interesante e sobre a que seguiremos a incidir!

Prevención de adiccións - Proxecto Home

Dende Proxecto Home informan ao alumnado de 2º, 3º e 4º ESO e 1º FPB sobre as adiccións, co obxectivo de informar e previr as mesmas.

Que son as drogas, tipos, efectos e consecuencias son algunhas das cuestións que se abordaron nas sesións, concienciando ao alumando da importancia de tomar decisións adecuadas e saber dicir que NON. No caso de 2º ESO e FPB, as sesións centráronse tamén na prevención de adiccións sen substancia (adicción ao móbil, videoxogos, apostas....), pois son tan dañinas como aquelas nas que se inxiren substancias e tamén requiren de tratamento. 

O alumnado participou de forma activa nas distintas sesións, nas que se pretende, entre outras cuestións, favorecer o pensamento crítico e o ocio saudable.

Saúde mental

Seguimos a traballar sobre a educación emocional, neste caso centrándonos na saúde mental. 

Na asociación Fonte da Virxe de Familiares e Amigos do Enfermos Mentais, son coñecedores da importancia de formar e informar sobre a saúde mental. Conscientes da relevancia do tema, da transcendencia a calquera idade, incluída a adolescencia, e da importancia de traballar dende a prevención, no mes de maio visitounos persoal da asociación para levar a cabo un obradoiro co alumnado de 4º ESO. 

Abordouse a saúde mental, regulación emocional, xestión do estrés, autodeterminación e empoderamento mediante dinámicas activas e participativas nas que o alumnado foi o protagonista.  

Ciberasesor@s

O alumnado de 2º ESO leva un tempo traballando no programa Ciberasesor@s. Despois de adentrarse no coñecemento de internet e redes sociais, creamos equipos de traballo que están a investigar sobre os principais riscos das novas tecnoloxías.

Nestas fotos, servímonos do estudo de casos para aprender de forma activa e entretenida, conectando o contido coa realidade. Así, a rapazada está a analizar noticias de distintos xornais sobre o tema de traballo, para saber un pouco máis e formar e informar aos seus compañeir@s. 

Seguiremos traballando para amosar os traballos cara o final do curso!

 

 

 

 

 

 

 

FP das familias de administración e agraria

Esta semana visitáronos tres docentes do IES de Arzúa para presentar ao alumnado de 3º da ESO os ciclos formativos que se poden estudar no seu instituto, onde se imparten ciclos básicos, medios e superiores das familias de administración e tamén de agraria.

O alumnado puido coñecer que se estuda e que se aprende a facer nos ciclos que imparten, tendo máis información para o seu proceso de toma de decisións. 

 

 

 

 

 

Ex-alumnado orienta!

Seguimos a reo coa orientación académica! Desta volta recibimos a visita de Uxía e Thais, ex-alumnas do noso centro que actualmente están a estudar o Bacharelato de Artes Plásticas.

Ao ser esta unha especialidade que non se imparte no noso instituto, pero na que teñen interese algúns alumnos/as de 4º ESO, as compañeiras explicaron neste curso as cuestións máis destacadas destes estudos: que materias poden cursar, en que consisten as materias específicas destas ensinanzas ou que se aprende a facer en cada unha delas, así como as saidas académicas e profesionais relacionadas coas artes plásticas. 

As ex-alumnas amosaron os seus traballos ao alumnado, dando mostra da súa creatividade. Trátase dunha modalidade de bacharelato moi amena para aquelas persoas que lles guste o debuxo ou as artes plásticas, e queiran dedicarse a algunha profesión vencellada con isto, se ben, como en todos os estudos, é fundamental a constancia e traballo diario, para facer fronte ás múltiples entregas e tarefas. 

Educación emocional: proxecto EU

No marco dos contrato-programa Emocióna-T, centrámonos no descubrimento persoal nos cursos de 3º e 4º ESO, levando a cabo o proxecto EU. Trátase dun proxecto de autodescubrimento a través de dinámicas de autocoñecemento e mediante a reflexión e identificación das cualidades propias. 

No programa, traballamos sobre as habilidades sociais e de comunicación, adquirindo estratexias para o autocoñecemento e valoración positiva das diferenzas entre as persoas, potenciando a autoestima, empatía e asertividade, á vez que promovemos o bo trato. 

Coa axuda da entidade Anacos Educativos, aprendemos a de-construirnos de xeito respectuoso, favorecendo a identificación e expresión emocional. Aquí podedes ver un resumo das sesións. 

Educación emocional: ME-DITO

Este curso traballamos a educación emocional a través do programa Descubíndonos, impartido por Anacos Educativos, no marco dos contrato-programa Emocióna-T.

En 1º da ESO puxemos en marcha o proxecto ME-DITO, un proxecto que pretende a de-construción da persoa dun xeito respectuoso consigo mesma e cos demais, favorecendo o coñecemento das emocións e a súa expresión, mellorando a comunicación e achegando ao alumnado á meditación, atención plena e respiración consciente.  

En definitiva, adquirimos habilidades sociais e emocionais co fin de coñecernos e mellorar o benestar con nós mesmos/as e cos demais. Nesta ligazón podedes ver un resumo gráfico do que estivemos a traballar.

Distribuir contido