Eventos
O alumnado que remata a ESO neste curso 23-24 cunha nota media igual ou superior a 9 pode participar nas probas para optar a un dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. O prazo de inscrición é ata o 8 de xullo.
O luns 24 comeza o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato para o vindeiro curso 2024-2025. O prazo oficial remata o 7 de xullo.(NOTA: Ao coincidir o 7 de xullo en domingo este ano, o prazo prolóngase ata o 8 de xullo). É moi importante que respeten no posible o seguinte calendario e horario para evitar aglomeracións e axilizar o proceso.
Se unha vez finalizado o prazo non se tivera formalizado a matrícula perderase o dereito á praza obtida.
O alumnado que vaia facer uso do transporte escolar ten toda a información necesaria sobre rutas, paradas e condicións de uso AQUÍ
DATAS PREFERENTES DE MATRÍCULA
Alumnado que vai cursar
1º ESO : (Apelidos de A-L) : 4 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 5 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, fotocopia DNI pai e nai, 2 fotos actuais)
2º ESO : (Apelidos de A-L ) : 2 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 3 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual)
3º ESO e 3º ESO PDC : 1 de xullo ( A-G de 9:30 a 11:00 / H-P de 11:00 a 12:30 / Q-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
4º ESO e 4º ESO PDC: 27 de xuño ( A-F de 9:30 a 11:00 / G-O de 11:00 a 12:30 / P-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
1º BAC : 28 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 2 fotos actuais, resgardo do abono do seguro escolar)
2º BAC : 26 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
SOBRES DE MATRÍCULA
Os sobres están dispoñibles en conserxería. Aparte do impreso de matrícula inclúen o impreso para o pago do seguro escolar, e de ser necesario, impreso de inclusión en alerta escolar
Lembramos que o alumnado a partir de 3º ESO e ata os 28 anos de idade, ten que aboar o Seguro Escolar Obrigatorio (1,12 euros)
IMPRESOS DE MATRÍCULA A EFECTOS INFORMATIVOS
1º ESO
2º ESO
3º ESO
3º ESO (PDC)
4º ESO
4º ESO (PDC)
1º BAC CCTT
1º BAC HHCCSS
2º BAC CCTT
2º BAC HHCCSS
O alumnado que remata a ESO neste curso 23-24 cunha nota media igual ou superior a 9 pode participar nas probas para optar a un dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. O prazo de inscrición é ata o 8 de xullo.
O luns 24 comeza o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de ESO e Bacharelato para o vindeiro curso 2024-2025. O prazo oficial remata o 7 de xullo.(NOTA: Ao coincidir o 7 de xullo en domingo este ano, o prazo prolóngase ata o 8 de xullo). É moi importante que respeten no posible o seguinte calendario e horario para evitar aglomeracións e axilizar o proceso.
Se unha vez finalizado o prazo non se tivera formalizado a matrícula perderase o dereito á praza obtida.
O alumnado que vaia facer uso do transporte escolar ten toda a información necesaria sobre rutas, paradas e condicións de uso AQUÍ
DATAS PREFERENTES DE MATRÍCULA
Alumnado que vai cursar
1º ESO : (Apelidos de A-L) : 4 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 5 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, fotocopia DNI pai e nai, 2 fotos actuais)
2º ESO : (Apelidos de A-L ) : 2 de xullo || (Apelidos de M-Z) : 3 de xullo
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual)
3º ESO e 3º ESO PDC : 1 de xullo ( A-G de 9:30 a 11:00 / H-P de 11:00 a 12:30 / Q-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
4º ESO e 4º ESO PDC: 27 de xuño ( A-F de 9:30 a 11:00 / G-O de 11:00 a 12:30 / P-Z de 12:30 a 14:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
1º BAC : 28 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 2 fotos actuais, resgardo do abono do seguro escolar)
2º BAC : 26 de xuño ( A-G de 10:00 a 11:00 / H-R de 11:00 a 12:00 / S-Z de 12:00 a 13:00
(documentación adicional a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, resgardo do abono do seguro escolar)
SOBRES DE MATRÍCULA
Os sobres están dispoñibles en conserxería. Aparte do impreso de matrícula inclúen o impreso para o pago do seguro escolar, e de ser necesario, impreso de inclusión en alerta escolar
Lembramos que o alumnado a partir de 3º ESO e ata os 28 anos de idade, ten que aboar o Seguro Escolar Obrigatorio (1,12 euros)
IMPRESOS DE MATRÍCULA A EFECTOS INFORMATIVOS
1º ESO
2º ESO
3º ESO
3º ESO (PDC)
4º ESO
4º ESO (PDC)
1º BAC CCTT
1º BAC HHCCSS
2º BAC CCTT
2º BAC HHCCSS
O alumnado que remata a ESO neste curso 23-24 cunha nota media igual ou superior a 9 pode participar nas probas para optar a un dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. O prazo de inscrición é ata o 8 de xullo.
Poden consultar os libros de texto para o curso 2024-2025. En xeral non recomendamos mercar os libros antes de falar co profesorado da materia correspondente por se o departamento dispón dalgúns exemplares para prestar. No caso de mercalos, facelo únicamente coa garantía de poder devolvelos, gardando comprobantes de compra e sen desembalalos.
*NOTA 11 xullo : había un erro no libro de Historia da filosofía: non usarán libro de texto
Actualizado co ISBN do caderno de traballo de lingua castelá
Publícase a listaxe provisional de solicitudes de axudas para adquisición de material escolar (cheque de material). Poden consultala vía web na aplicacion fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/) ou no taboleiro de anuncios do centro.
Teñen 2 días (luns e martes da semana que ven) para presentar reclamación en caso de estaren excluídos.
Aqueles que a teñan concedida xa poden pasar por secretaría do centro para recoller o vale entre as 10:00 e as 13:30 horas.
Durante o mes de agosto, a atención ao público será a través do correo electrónico do centro ies.xulian.magariños@edu.xunta.gal. Serán atendidos á maior brevidade posible.
O profesorado asignado ao centro no CADP en agosto deberá enviar un correo cos seus datos personais ao correo do centro ies.xulian.magarinos@edu.xunta.gal e se lles enviará a información correpondente ao inicio de curso.