Á sombra da muralla. Edición dixital

Monólogo de Nadal 2010

Podes velo aquí

Cristian Toimil Arango

Déstesvos conta? Xa hai 2 meses que nos están a bombardear con anuncios de Nadal... se xa o dicía a Biblia: "O anxo do Señor anunciou a María". Así empezou o Nadal, cun anuncio. Para min, o milagre non é que aparecese un anxo. O milagre é que non anunciase un perfume ou turrón. Porque en Nadal non se anuncia outra cousa. Fixástesvos en que desaparecen os anuncios normais? Que pasa co Actimel? Que en Nadal "xa non axuda ás túas defensas"?; e as hemorroides? que? hai que volver sufrilas en silencio, ou? Non obstante, en Nadal aparecen outros anuncios, que eu non sei se será polo alcohol que se bebe nestas festas, pero non hai por onde collelos. Un exemplo é o dun anuncio de hai anos se emitía no que saía unha rapaza nunha moto, baixaba a cremalleira e dicía:

Invasión no Gustavo Freire

invasión

O día 27 de abril, os alumnos de 1º e 2º da ESO,disfrutaron da película "PEQUENOS INVASORES" no Gustavo Freire.

A película trata dunha familia que vai a unha pequena casaalugada cerca dun lago. Todo parecía normal pero o día da súa chegada osadolescentes da casa descubriron uns pequenos invasores. Pero, entre todose  organizándose poideron salvar omundo.

VISITA DIDÁCTICA AO CEI-NODUS

O día 29 de outubro tivemos, os alumnos de 3º e 4º da ESO de Iniciativas emprendedoras do Xoán Montes, una saída ao CEI-NODUS con Beatriz e Leonor, profesoras de Iniciativas e Bioloxía respectivamente.

Enfermidades medulares

O pasado día 18 de novembro, Mónica, unha voluntaria de COGAMI cun problema medular, visitou o noso centro. Despois da charla, algunhas das alumnas escribiron para Á sombra da muralla as súas impresións:

Marta Lamela Martín e Inês Maria Estebainha Magalhães Pereira Favas:

Premios "mobilízate pola lingua"

Dous alumnos do centro IES Xoán Montes, Iago Meilán Sánchez e Manuel María Veiga Lombardía, de 2º BACH, participaron no II concurso de vídeos “Mobilízate pola lingua. Polo dereito a vivirmos en galego”, organizado pola Mesa pola Normalización Lingüística da zona Lugo centro, acadando o 2º e o 3º premio, polos vídeos “División” e “Zara, home, Zara” respectivamente.

Liga de debate

liga de debateA liga de debate baséase na celebración dunha serie de debates entre os equipos presentados, de xeito semellante a unha liga deportiva.

Un debate de competición consiste na confrontación de argumentos por parte de dous equipos que interveñen, un a favor e outro en contra, sobre un tema elixido pola organización e de acordo con certas limitacións de tempo e de forma.

UN FENÓMENO CHAMADO INDITEX

A historia desta productora téxtil comezou coa actividade empresarial en fabricación de prendas de roupa de Amancio Ortega entre os anos 1963 e 1974. No ano 1975 abre a primeira tenda de Zara, e a súa boa adaptación permítelle expandirse polas pincipais cidades españolas, así como no ano 1988 a apertura da súa primeira tenda fora do territorio expañol, Oporto. A partir de entón, comeza a expandirse por todo o mundo e no ano 2000 abre a súa sede central no polígono de Arteixo (A Coruña).

Excursión da clase de economía de 2º BAC a INDITEX

O mércores 11 de Febreiro os alumnos de economía de 2ºBAC emprendíamos rumbo a Coruña, nun microbús que escoitaríanos cantar, falar e rir a todos xuntos xunto con Bea, a nosa profe, e Santos, profesora de francés.