Invasión no Gustavo Freire

invasión

O día 27 de abril, os alumnos de 1º e 2º da ESO,disfrutaron da película "PEQUENOS INVASORES" no Gustavo Freire.

A película trata dunha familia que vai a unha pequena casaalugada cerca dun lago. Todo parecía normal pero o día da súa chegada osadolescentes da casa descubriron uns pequenos invasores. Pero, entre todose  organizándose poideron salvar omundo.

A película creou unha opinión positiva nos alumnos, xa queademais de transmitir unha ensinanza: quese traballan en equipo poden conseguir o que sexa; poucos poideron aguantarunha gargallada.

(María Pereira Blanco e Lesley EscarlettMarcelino Montero)

Opinións:

"Para nós a película foi a mellor deste curso. Foi divertida, con moitaacción. Encantounos ir vela." (Marta Lamela e Inés Estebaínha)

"Esta películatrata de dicirnos que ser un listillonon é malo." (Carlos Canto e Yeray Rego)

"Aprender a axudarnos e estar sempre unidos pode ser a finalidade destapelícula" (Yésica Fernández e Claudia Edrosa)