Información sobre a organización do final de curso
Estimadas persoas proxenitoras/persoas titoras legais:
Atendendo ás medidas de prevención e hixiene determinadas na Resolución do 22 de maio de 2020 pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional para a reapertura parcial dos centros educativos non universitarios como consecuencia da situación de emerxencia sanitaria provocada polo COVID-19, é preciso establecer un protocolo de actuación co fin de asegurar a realización dos procedementos que a continuación se relacionan, en condicións de seguridade evitando a presenza de agrupacións de persoas.
A continuación detállanse o protocolo a seguir para o que resulta imprescindible a súa colaboración:
- ENTREGA DE NOTAS DA AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DE 2º DE BAC: 23 de XUÑO (mércores) ás 14:00 na aula de referencia.
- RECLAMACIÓNS: 24 e 25 de XUÑO.
-
ENTREGA DE NOTAS ESO E 1º de BAC: 25 de xuño (venres) ás 10:30 na aula de referencia.
-
PUBLICACIÓN EN ABALAR: 25 de XUÑO.
-
RECLAMACIÓNS: 28 e 29 de XUÑO.
-
-
MATRÍCULA e/ou DEVOLUCIÓN LIBROS DE TEXTO e/ou PORTÁTILES ABALAR + KIT DE CONEXIÓN, DEVOLUCIÓN LIBROS DA BIBLIOTECA:
-
Calendario:
-
CURSO |
DÍA |
ALUMNADO DE 6º PRIMARIA |
25 e 28 de XUÑO |
ALUMNADO DE 1º BAC |
28 de XUÑO |
ALUMNADO DE 4º ESO A |
29 de XUÑO |
ALUMNADO DE 4º ESO B
|
30 de XUÑO |
ALUMNADO DE 3º ESO A / 3º PMAR / FPB
|
1 de XULLO |
ALUMNADO DE 3º ESO B |
2 de XULLO |
ALUMNADO DE 3º ESO C |
5 de XULLO |
ALUMNADO DE 2º ESO A / 2º PMAR |
6 de XULLO |
ALUMNADO DE 2º ESO B |
7 de XULLO |
ALUMNADO DE 1º ESO A |
8 de XULLO |
ALUMNADO DE 1º ESO B |
9 de XULLO |
-
O alumnado procederá do seguinte xeito:
-
ALUMNADO DE 2º DE ESO: irá primeiramente á aula de Ollomao para devolveros libros de texto. A continuación devolverá na Biblioteca os libros que teña pendentes na mesma e, finalmente, irá á Secretaría a formalizar a matrícula.
Únicamente terán que devolver os portátiles E-dixgal os alumnos que deixen o centro este curso, pois o programa E-dixgal continuará en 3º e 4º da ESO.
-
-
ALUMNADO DE 1º, 2º, 3º E 4º DE ESO QUE TEÑA QUE DEVOLVER LIBROS DE TEXTO: entrará pola porta lateral do edificioe irá a Ollomao para proceder á devolución dos libros de texto e a continuación irá á Biblioteca (se ten libros que devolver) e logo á secretaría para formalizar a matrícula.
-
O ALUMNADO QUE NON TEÑA QUE DEVOLVER LIBROS DE TEXTO NIN PORTÁTILES: pode formalizar a matrícula para o vindeiro curso presencialmente na secretaría do centro o día sinalado. É necesario traer cubertos os impresos que se atopan na páxina web do centro.
PROCEDEMENTO A SEGUIR PARA A DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO
-
Os libros deben estar en bo estado, forrados e sen anotacións ou marcas non comunicadas a comezo de curso (en caso de estar escritos a lapis, deberán ser borrados).
-
En caso de que o alumnado teña algunha materia pendente para setembro, poderá quedar co/s libro/s de texto .
PROCEDEMENTO A SEGUIR PARA A MATRÍCULA
-
Os impresos están dispoñibles na páxina web do instituto en formato editable: https://www.edu.xunta.gal/centros/iessanrosendo/node/1317
-
Deben ser cubertos, impresos e entregados asinados no centro, na data sinalada xunto coa documentación pertinente. As fotografías deben ser recentes e co nome por detrás.
-
Solo o alumnado que se vai matricular en 3º e 4º de ESO e 1º e 2º de Bacharelato debe abonar a taxa do seguro escolar (1,12 €).
-
O alumnado que teña unha ou dúas materias suspensas pode matricularse neste período ordinario.
MEDIDAS ESPECIAIS DE SEGURIDADE
-
Deben traer bolígrafo pois trataremos de evitar compartir material.
-
É obrigatorio o uso de máscara.
-
Débese respectar a distancia de seguridade.
Mondoñedo, 15 de xuño de 2021.
Reciban un cordial saúdo.