Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Xoves Marzo 17, 2016

No mes de marzo, as persoas participantes no proxecto Espazos para a igualdade puxemos nas paredes do instituto, diante dos ollos da comunidade educativa, as imaxes, as vidas e obras de mulleres. Valiosísimas, imprescindibles obras e vidas que constrúen, mais tantas e tantas veces apartadas, silenciadas, disfrazadas, negadas, invisibilizadas, ninguneadas.

Nós propomos abrir os ollos, recoñecer, honrar, contribuír para que ocupen espazo, o lugar que lles corresponde. Educarmos, aprendermos en igualdade e diversidade é contribuír a enriquecer o mundo.

Seguiremos ocupando espazos para a igualdade, non queremos que a atención á igualdade se encerre nunha data, nun mes; marzo é un comezo, non un punto nin un límite. Participade conosco neste proxecto que acaba de comezar hai lugar para todas as persoas.

Un ano máis, o alumnado de 1° de bacharelato viaxou a Almagro, onde puido gozar do único curral de comedias conservado, e da representación da Celestina. Esta expedición literaria tamén visitou Madrid, onde asistiu ao teatro, Toledo, Córdoba e o Parque Nacional das  Táboas de Daimiel.

Start: 17/03/2016 10:15
End: 17/03/2016 12:00

"As tecnoloxías ao servizo das linguas" foi o título da charla que o profesor da USC, Ernesto González Seoane, impartiu esta mañá ao alumnado de ESO.

Nela falounos da revolución que supuxo a aparición das novas tecnoloxías e mais Internet para o estudo da lingua, e o cambio significativo no método de traballo que tales aparicións conlevaron para a lingüística, en xeral, e a lexicografía, en particular.

Presentou tamén os principais recursos informatizados da lingua galega, dispoñibles de balde en Internet, algúns de grande utilidade para o alumnado, como poden ser o Tesouro informatizado da lingua galega, o utilísimo Dicionario de dicionarios, o Tesouro do léxico patrimonial galego e portugués, a Cartografía dos apelidos de Galicia ou o Ránking dos 19 nomes máis populares en Galicia (2000-2014).

Start: 17/03/2016 12:20
End: 17/03/2016 14:00
O escritor e sociolingüista Manuel Núñez Singala presentou está mañá no noso centro o seu libro Instrucións para tomar café. Aproveitou a charla, dirixida ao alumnado de bacharelato, para reflexionar sobre o proceso de creación literaria, sobre o acto de lectura, e tamén sobre a lingua de noso e a relación que os falantes temos con ela.

Venres Marzo 18, 2016

Start: 14/03/2016 00:00
End: 18/03/2016 21:00

Sábado Marzo 19, 2016

Domingo Marzo 20, 2016

Luns Marzo 21, 2016

Martes Marzo 22, 2016

Mércores Marzo 23, 2016

Xoves Marzo 24, 2016

Venres Marzo 25, 2016

Sábado Marzo 26, 2016

Domingo Marzo 27, 2016

Luns Marzo 28, 2016

Martes Marzo 29, 2016

Mércores Marzo 30, 2016

Xoves Marzo 31, 2016
Start: 08/03/2016 08:20
End: 31/03/2016 22:00

Venres Abril 08, 2016
Start: 08/04/2016 10:00

En marzo comenzou o Rally Matemático e Científico sen Fronteiras 2016 que terá a superfinal en Toulouse o 13 de maio.
A primeira fase levouse a cabo o día 15 de marzo en cada centro educativo. A participación en liña superou o centenar de centros en toda Galicia. Desta fase foron seleccionados dous dos nosos grupos de alumnos e alumnas, de 1º ESO e 4º ESO respectivamente.

O día 8 de abril realizouse na Facultade de Química a final da fase galega, á que acudiron os 15 grupos finalistas seleccionados. Para a final europea resultaron clasificados para representar a Galicia nos niveis de 1º e 4º de ESO o alumnado participante do IES A Sangriña. Son dous grupos de oito alumnas e alumnos que traballan en grupo, para o cal discorren e gozan das matemáticas unindo as súas destrezas e capacidades para resolver problemas de elevada dificultade.

Estes rapaces e rapazas son Raquel, Noela, Álvaro, Carlos, David, Diego, Miguel e Víctor, de 1º de ESo, e Elsa, María, Diego, Gabriel, Manuel Ángel, Miguel, Néstor e Santiago, de 4º de ESO. Todo o proxecto estivo coordinado polos profesores de matemáticas Carmen López Fernández e Antonio Benito García.

Xa en dúas ocasións o noso alumnado ganou o Rally europeo. Esperemos que co seu esforzo e dedicación repitan este logro!

Start: 08/04/2016 16:00
End: 08/04/2016 20:00
Esta tarde, oito rapaces e rapazas de 2º de ESO, Amaya Vicente, Pablo Morano, Martina Rodríguez, María Barros, Eva Domínguez, Dafne Piñeiro, Nahir Álvarez e Valeria Baz, acompañados pola súa profesora Isabel Rodríguez Pazos, participaron no Concurso de relatos Coca cola, celebrado no campus universitario de Vigo.
Nesta ocasión, tiveron que crear un texto partindo dun agasallo que lles fixeron á entrada: unha réplica dunha antigua caixa de música. Na base da caixa podíase ler a seguinte inscrición: No podía dejar de repetir esa melodía.
Moita sorte ao alumando participante!
Venres Abril 15, 2016
Start: 15/04/2016 18:30
End: 15/04/2016 19:30
O pasado venres 15 de abril, o Grupo Amador de Teatro Eu.Experimento do Camões-Centro Cultural Português em Vigo, representou o Conto das Três Nozes que eram romãs, que eram maçãs, que eram... dirixido por Vanesa Sotelo. O Departamento de Portugués do noso instituto, xunto coa Concellería de Cultura e o Instituto Camões foron os organizadores desta actividade cultural que foi recibida con entusiasmo por un numeroso e diverso público, onde destacaba a elevada presenza de nenos e nenas, que seguiron de maneira moi activa o xogo teatral. Obviamente, tamén asistiron moitas persoas do IES A Sangriña. Esperamos poder seguir ofrecendo este tipo de propostas culturais dirixidas á xente da nosa contorna interesada en aproximarse e mergullarse na riqueza lingüística e cultural da lusofonía.