APRENDENDO
PARA UN
MUNDO MELLOR
Debido á nova situación na que nos atopamos, e tal e como indica a Consellería de Educación, cada centro, dentro da súa autonomía pedagóxica e de xestión, debe establecer un sistema de comunicación e información co alumnado e as familias a través das ferramentas ou plataformas coas que traballa habitualmente, así como calquera outro medio de comunicación que o centro estime adecuado para esta situación.
Atendendo a estas indicacións, dende o CPI Virxe da Saleta establecemos as seguintes canles de comunicación:
- Comunicacións xerais de centro, a través na nosa web, facebook e twitter.
- Comunicacións do titor ou profesor coas familias, vía telemática, a través da aplicación ABALAR MÓBIL.
Recomendamos a todas as familias que non teñan a aplicación instalada que a descarguen e a instalen nun dispositivo móbil.
https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/es/noticia/abalarmobil
Nas seguinte ligazón atoparedes un manual de instalación e uso para as familas.
Manual para as familias
As titorías faranse via telefónica, previa cita. Preferentemente se solicitará a titoría a través da aplicación ABALAR MÓBIL, ou se esto no fose posible, no teléfono do centro 988 28 21 69 en horario de 10.00h a 13.30h.
Calquera outra dúbida, no mesmo número e co mesmo horario.
Grazas a todos pola colaboración.