MIAR. Escoitando o espazo

Comezamos o proxecto MIAR este curso no CPI co impulso e axuda do grupo de Radioafeccionados ourensán cacharreo.es. Despois da visita que realizaron o curso apsado ao noso centro para construir a radio galena plantexáronos para este curso esta nova idea de contruir un radiotelescopio. Un equipo de 14 alumnos e 4 profes comprometémonos a levalo adiante planificando, deseñando, contruíndo e documentando o proceso. Ímosvos manter informados dende a web do centro e tamén dende o blog do proxecto MIAR. Trátase dunha iniciativa pioneira en Galicia ao ser a primeira vez que, seguindo as pautas do BIG EAR de Ohio, se constrúe un radiotelescopio destas características. Ao equipo de profes Maite, Valentín, David e Conchi súmase o grupo de alumnos formado por: Documentación gráfica: Pamela, Irene, Sandra e Victoria. Documentación de blog: Inés e Guillermo. Deseño: Aarón, Iván, Diego, Alejandro e Florindo. Construcción: Anxo, Santiago e Christian. Relaccións públicas: Irene e Sandra. Todos eles alumnos de 3º e 4º da ESO.

Estamos moi ilusionados e agardamos contaxiarvos o entudiasmo que temos por empezar xa a traballar e… ¡ter éxito! ¡MANS Á OBRA!