Polos creativos |
Nos días pasados estivemos traballando na sesión de TICS os diferentes movementos artísticos empregando como recurso as tablets. Démoslle cor a diferentes obras e creamos diferentes retratos cubistas.
|
|||
O alumnado de Educación Infantil levou a cabo unha actividade na que traballaron por estacións, desenvolvendo actividades propias do Samaín e ambientando o espazo con luz negra, a cal se utiliza en espazos escuros para resaltar algunas cores sobre outras, acadando efeitos sorprendentes como os que podedes ver a continuación. |
|||
Un dos obradoiros levados a cabo dende Polos Creativos e coa colaboración da biblioteca do centro centrouse no traballo da obra de Edvard Munch "El grito". Deste xeito deuse resposta ao PDI “ Os movementos artísticos” e ao centro de interese do “Samaín”, para elo caracterizámonos, tablets nas mans e a traballar. Quitamos unha fotografía imitando a persoa representada no cadro e empregamos a aplicación RemoveBg para quitarlle o fondo e engadirlle o do cadro real. |
|||
Como producto final do programa Polos Creativos, elaborouse unha maqueta na que se recollen por medio de códigos QR, a gran maioría das actividades levadas a cabo para dar resposta aos obxectivos do Proxecto Documental Integrado, Galicia.
|
|||
Os rapaces e rapazas de 4º A, estiveron a indagar sobre os diferentes homenaxead@s ourensáns no Día das Letras Galegas, excepto Luisa Villalta, que é coruñesa. O resultado desta investigación amósase a continuación.
|
|||
O alumnado do centro participou nun programa especial de radio, en colaboración con Radio Estrada, polo día das Letras Galegas, que este ano 2024, se lle adica a Luisa Villalta. Premede no nome da autora para escoitalo.
|
|||
Partindo dunha caixa de zapatos de cartón e despois da visita ao acuario da Coruña, os máis pequenos do cole, decidiron construir o seu propio acuario.
|
|||
Entre as tarefas que tivemos que levar a cabo atopámonos coa creación de letreiros para a maqueta de Galicia coa impresora 3D. Para comezar o traballo con esta ferramenta profundizouse no seu modo de uso, formando a coordinadora ao alumnado interesado. Traballamos co programa Tinkercad e Creality para realizar o deseño dos letreiros.
|
|||
O noso producto final empeza a tomar forma. Así, esta maqueta recolle o traballo anual que se levou a cabo no centro relacionado co Proxecto Documental Integrado, e para o que no seu desenvolvemento tivo certa relevancia este curso os Polos Creativos, traballando da man todas as coordinacións do centro, para así poder chegar a un obxectivo común : coñecer a nosa comunidade. Pero, para dar forma a este traballo, temos que facer un recollecemento a todo o alumnado e profesorado que se prestou a participar en tal fin. Posto que para ir chegando a esto, pasamos por diferentes fases de traballo coma por exemplo, o emprego de lápices 3D para elaborar as frechas, ou os nomes das provincias,
|
|||
Os rapaces e rapazas de 6º de Educación Primaria, estiveron a indagar sobre a cultura castrexa en Galicia. Unha vez que completaron a fase de indagación, levaron a cabo unha saída ao museo de Castro Deza en Lalín, onde interiorizaron determinadas estratexias que lle permitisen crear eles e elas o seu propio poboado castrexo, un traballo colaborativo, que complementaron coa creación do vídeo que se presenta a continuación. Preme na seguinte palabra para visionalo. |
|||
En relación coa temática de Galicia, estívose a traballar sobre as aves do litoral galego. Unha das actividades que levaron a cabo foi a realización duns paxariños reutilizando rolos de papel hixiénico.
Comprobade que bonitos lles quedaron! |
|||
En relación co programa “Mestres gandeiros”,temática vinculada ao PDI do centro, os pequen@s do grupo 6 crearon un precioso minimundo relacionado coa granxa. Así, partindo dunha caixa grande, crearon o mesmo.
O mellor non é o bonito que é, senón o moito que disfrutan xogando con el.
|
|||
En Galicia a horta de pequena extensión recibe tamén o nome de horto. Este ano no centro, puxemos mans a obra, e configuramos un, ao abeiro do programa "Mestres Gandeiros". Os cativ@s puideron coñecer aspectos referentes a esta temática, como cales adoitan ser os principais cultivos dos hortos e que podemos resumir en catro: hortalizas, verduras, legumes e, as veces, árbores froiteiras. Tendo en conta todo isto decidimos, reproducir en 3D, empregando o lapis 3D, algunha das prantadas, como por exemplo os tomates ou as cebolas.
|
|||
O día 8 de marzo, levouse a cabo na biblioteca do centro un obradoiro de chapas, no cal os maiores, guiaron a labor dos máis cativos en moitos dos casos.
|
|||
Deténdonos no estudo do litoral galego, empregamos as gafas de realidade virtual, para visualizar determinados aspectos do mesmo, baixo a sensación de estar inmerso nel, creando experiencias en primeira persoa, accesibles orixinariamente a través da experiencia directa co mundo real.
|
|||
Este curso, seguindo coa temática do Proxecto Documental Integrado, Galicia, o festival de entroido tivo como temática central o entroido galego. Para elo cada nivel, elaborou os seus propios disfraces, en moitos dos casos en colaboración coas familias, establecendo obradoiros nos que se foi confeccionando cada un dos traxes. Foron moitas as tarefas a realizar: uns coseron, outros deseñaron patróns, compuxeron máscaras...entre outras, e para algunhas precisamos materiais propios dos Polos creativos, como as pistolas de silicona, a máquina de chapas, a plotter de corte, a máquina de coser..., sendo o resultado o que a continuación se presenta. EDUCACIÓN INFANTIL: XENERAIS DA ULLA 1º CICLO DE EDUCACIÓN PRIMARIA: VOLANTES DE CHANTADA. 2ºCICLO DE EDUCACIÓN PRIMARIA: PANTALLAS , PELIQUEIROS E MÁZCARAS DE MANZANEDA. 3º CICLO DE EDUCACIÓN PRIMARIA: LORO RABACHOL DE PONTEVEDRA E O HOME DOS CORNOS DE MERZA.
|
|||
No entroido estivemos a traballar con outro robot diferente aos anteriores o Blue Bot, cuio funcionamento e moi similar ao BeeBot, aínda que conta con máis funcionalidades, permitindo controlar o mesmo dende a tableta.
|
|||
Durante unha sesión os nen@s puideron desfrutar traballando con un novo amigo, o robot Bee Bot. A través desta actividade, os pequen@s avanzan en nocións de direccionalidade, conteo, relacións número-cantidade, vocabulario do día a día, orientación espacial… por medio do xogo.
Ainda que ao principio nos resultaba un pouco complexo, ágora xa comezamos a ser expertos.
|
|||
Na sesión semanal que temos de robótica, levamos a cabo a presentación dun novo robot: O ESCORNABOT
A través do xogo, con este recurso, traballamos entre outros aspectos a direccionalidade, a orientación espacial, a lateralidade, a resolución de problemas, a lectura de códigos QR e como non, todo o referente as fases da vendima, coñecendo vocabulario propio deste centro de interese.
|
|||
Para traballar a figura de Rosalía de Castro, dende a sesiòn semanal de robòtica, e aproveitando que estamos a coñecer un novo robot, “o robot máis pequeno do mundo” como os cativos afirman, pero que en realidade recibe o nome de Ozobot, recorremos o seu nome e a silueta da cara da protagonista, tendo en conta os còdigos de configuraciòn de Ozobot. Xa sabemos que sò camiña por liñas verdes, azuis, negras e vermellas, e que o misturalas o robot realiza diferentes acciòns. A continuación preséntanse as actividades desta xornada, ainda que en vindeiras publicaciòns veremos outras posibilidades de Ozobot.
|
|||