Eventos
Dom | Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb |
---|---|---|---|---|---|---|
22
| 23
| 24
Start: 03/24/2020 11:55
Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é! Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e a nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados. Pero, como o logramos?
Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos: 1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo) 2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos) 3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven) 4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais) 5. Habilidades sociais.
Hai moitas cousas sinxelas que podemos facer para axudalos: - Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que. - Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que. - Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo. - Lerlle contos e adicarlle un tempo a falar deles. - Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes. - Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións. - A música e a pintura tamén axudan, e moito, a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.
Start: 03/24/2020 12:08
Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é! Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e a nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados. Pero, como o logramos?
Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos: 1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo) 2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos) 3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven) 4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais) 5. Habilidades sociais.
Temos cousas sinxelas que podemos facer para axudarlles coas emocións: - Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que. - Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que. - Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo. Non sacarlle importancia. - Lerlle contos e adicarlle un tempo a falar deles. - Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes. - Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións. - A música e a pintura tamén axudan a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.
Start: 03/24/2020 12:15
Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é! Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e as nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados. Pero, como o logramos?
Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos: 1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo) 2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos) 3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven) 4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais) 5. Habilidades sociais.
Temos cousas sinxelas que podemos facer para axudalos coas emocións: - Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que. - Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que. - Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo. - Lerlles contos e adicarlle un tempo a falar deles. - Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes. - Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións. - A música e a pintura tamén axudan a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.
| 25
Start: 03/25/2020 14:57
A atención é un dos requisitos básicos para a aprendizaxe. No colexio trabállase de maneira interdisciplinar e transversal coas tarefas cotidianas, e a veces con actividades explícitas. Tamén se pode traballar na casa de xeito lúdico. Aquí van algunhas recomendacións: 1. Practicar 2 ou 3 veces a semana, non máis de 15 minutos. 2. Sería bo facelo para cambiar de tarefa, a modo de pequeno descanso, cun xogo ou unha ficha que lles guste. 3. Non facilitarlle en exceso a tarefa.Aclararlle as dúbida cun exemplo e deixarlles facer a eles. 4. Non sinalarlle os erros, deixar que se decaten eles a través da repetición. Lembra que é un traballo lúdico. 5. Animalo sempre cun "estás a facelo moi ben" ou "bo traballo", sen darlle importacias aos fallos. Os puzles e os xogos de construción son moi bos. Aquí vos deixo algunhas fichas sacadas da páxina de Orientación Andújar (https://www.orientacionandujar.es/)
| 26
| 27
| 28
|