Recomendacións
TAREFAS DE PT E AL PARA A CUARENTENA
Enviado por profe o Mér, 03/18/2020 - 19:04Estimadas familias:
Dende AL tamén queremos axudarvos para que poidades seguir traballando e estimulando a linguaxe dos vosos fillos/as con algunhas actividades e xogos.
Para calquera dúbida ou entrega de actividades podedes poñervos en contacto no correo electrónico: vinciosal@gmail.com
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 15 AO 19 DE XUÑO
Queridas familias, esta vai ser a última proposta de AL deste curso. Deséxovos que pasedes un bo verán, descansade, recargade as pilas e vémonos en setembro.
Bicos a moreas para todos.
FONEMA /RR/:
Conciencia silábica /RR/ (nivel 2) (actividade interactiva)
FONEMA /C-Z/:
Conciencia silábica /C-Z/ (nivel 2) (actividade interactiva)
FONEMA /S/:
Conciencia silábica /S/ (nivel 2) (actividade interactiva)
FONEMA /D/:
Conciencia silábica /D/ (nivel 2) (actividade interactiva)
SINFÓNS:
Emparellar sílabas iniciais mixtas e trabadas (nivel 2) (actividade interactiva)
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ORAL:
Xogo: Quen é quen?, déixovos 5 modelos diferentes:
- Taboleiro Disney (hai que imprimilo dúas veces).
- Taboleiro Lego (hai que imprimilo dúas veces).
- Taboleiros dinosaurios, montruos e deportes.
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO
FONEMA /RR/:
Aprendemos a articular o fonema /RR/ (vídeo)
FONEMA /S/:
Aprendemos a articular o fonema /S/ (vídeo)
FONEMA /Z/:
Aprendemos a articular o fonema /Z/ (vídeo)
FONEMA /D/:
Discriminación auditiva R-D (ficha: risca as imaxes que conteñan o son D)
SINFÓNS:
/L/- Repetimos palabras (vídeo)
/R/- Repetimos palabras (vídeo)
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Crea a túa propia historia (déixovos 2 modelos, elexide o que máis vos guste e só tedes que facer 1)
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 1 AO 5 DE XUÑO
Esta semana imos cambiar o tipo de actividades, e no lugar de centrarnos nos fonemas, imos a traballar o ritmo e a entoación da linguaxe, que tamén é moi importante para que nos entendan ben os demáis. Xa veredes que divertido!!!!
RITMO E ENTOACIÓN:
Le con voz de... (trátase de ler un anaquiño dun texto ou frase que queirades, poñendo cada unha das voces que indica cada tarxeta).
Fala con voz de... (nesta ocasión tedes que falar, sen ler, coa voz que se indica en cada unha das tarxetas).
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ORAL:
Este ámbito ímolo a traballar a través duns taboleiros moi divertidos. Colle dous dados, lánzaos e obtén unha pregunta (tipo: xogo afundir a flota).
O mellor de min (todas as preguntas buscan mergullar no interior do neno sacando o mellor de sí mesmo).
Verbos (é tan sinxelo como lanzar un dado sobre o taboleiro e crear unha oración empregando o verbo sobre o que caiu o dado).
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 25 AO 29 DE MAIO
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Historias divertidas (actividade de escritura creativa, déixovos 4 propostas, escollede a que máis vos guste e só tedes que realizar unha).
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 18 AO 22 DE MAIO
Esta vez imónos centrar en traballar o fonema /RR/ e o /S/ (cada un ten que escoller o que máis lle custa e facer só 1 cuadernillo). O cuadernillo ten bastantes actividades, polo tanto, para poder facelo con maior tranquilidade teredes dúas semanas para completalo. Volverei a colgar propostas a primeira semana de xuño).
FONEMA /RR/:
FONEMA /S/:
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ORAL:
Pasapalabra (propoño 5 pasapalabras, cantos seredes capaces de facer?)
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 11 AO 15 DE MAIO
FONEMA /RR/:
Trabalinguas (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
FONEMA /C-Z/:
Trabalinguas (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
FONEMA /S/:
Trabalinguas (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
FONEMA /D/:
Trabalinguas (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
SINFÓNS:
Con /R/ (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
Con /L/ (nesta actividade tedes que practicar os trabalinguas, e cando vos sintades seguros, podedes elexir un, o que máis vos guste, gravalo en video ou audio e mandalo ao correo de AL).
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Os animais (preséntovos 6 animais, elixides o que máis vos guste e só tedes que facer 1).
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 4 AO 8 DE MAIO
FONEMA /RR/:
Clasifica palabras /RR/ e /R/ (cando remates, escribe máis, a ver cantas se te ocurren a ti!!!!)
FONEMA /C-Z/:
Flor (Cómo xa estamos en primavera que vos parece se facedes unha flor (ou todas as que vos apetezan) e en cada pétalo escribides unha palabra que conteña o son /c-z/ en tódalas posicións (inicial, medial, final e inversas). Podedes poñerlle rabiño e decorar as vosas ventás).
FONEMA /S/:
Flor (Cómo xa estamos en primavera que vos parece se facedes unha flor (ou todas as que vos apetezan) e en cada pétalo escribides unha palabra que conteña o son /s/ en tódalas posicións (inicial, medial, final e inversas). Podedes poñerlle rabiño e decorar as vosas ventás).
FONEMA /D/:
SINFÓNS:
Spinner /R/ e /L/ (para este xogo precisades un spinner ou senón tedes, calquera cousa que dea voltas. Mentres o obxecto estea xirando tedes que dicir o nome de todos os debuxos que conteñan un sinfón con /R/ou /L/. Que comence o xogo.......)
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ORAL:
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 27 AO 30 DE ABRIL
FONEMA /RR/:
Conciencia silábica RR (actividade interactiva)
FONEMA /Z-C/:
Conciencia silábica C-Z (actividade interactiva)
FONEMA /S/:
Conciencia silábica /S/ (actividade interactiva)
FONEMA /D/:
Conciencia silábica /D/ (actividade interactiva)
SINFÓNS:
Emparellar sílabas iniciais mixtas e trabadas (actividade interactiva)
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Escribir frases (24 tarxetas para facer unha frase con cada unha delas, podedes elexir as que máis vos gusten ou se estades moi animados facelas todas)
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL
FONEMA /RR/:
FONEMA /Z-C/:
FONEMA /S/:
FONEMA /D/:
SINFÓN /R/:
Xogo do Lince
SINFÓN /L/:
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ORAL:
Cubos para contar contos ou historias (Trátase de cubos para contar contos ou historias, estas poden ser axustadas á realidade ou fantásticas e absurdas, trátase de que nos divirtamos falando).
PROPOSTAS PARA A SEMANA DO 14 AO 17 DE ABRIL
SINFÓN /R/:
Xogo do Lince
SINFÓN /L/:
Listado de palabras (SOLUCIÓN)
FONEMA /RR/:
Bingo R forte (deberase imprimir por duplicado para facer os cartóns e as tarxetas)
FONEMA /S/:
FONEMA /Z/-/C/:
Memory fonema Z-C (deberase imprimir por duplicado para poder facer as parellas)
FONEMA /D/:
SOPRO:
PRAXIAS:
Imaxes praxias (1): para facer diante do espello
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Ordear e escribir a secuencia temporal