Skip to Content

DE 5 EN 5

SE BUSCAMOS QUE O ALUMNADO TEÑA DOMINIO DOS NÚMEROS O MELLOR É EMPAPALOS DELES CON DIVERSAS PROPOSTAS E CON APOIO DO MANEXO NO CUADRANTE, QUE DESPOIS LLES AXUDARÁ A UNHA MELLOR HABILIDADE NUMÉRICA E  CÁLCULO MENTAL.

A PROPOSTA CONSISTÍA EN CONTAR DE 5 EN 5 NO CUADRANTE. ALGÚNS XA O DIN DIRECTAMENTE E OUTR@S PRECISAN CONTAR, PERO DISO SE TRATA QUE CADA UN/UNHA RESOLVA SEGUNDO O NIVEL NO QUE SE ATOPE.

LOGO DEBÍAN OBSERVAR QUE PASABA AO REMATAR, ALGÚNS XA SE DABAN CONTA QUE NUNHA COLUMNA TODOS OS NÚMEROS REMATAN EN 5 E NOUTRA REMATAN EN 0. OUTROS COMENTAN QUE REMATAN NO MESMO NÚMERO E DIANTE LEVAN A SERIE NUMÉRICA (1,2,3,4,5,...--15,25,35,45,....)

   

 

A PARTIR DESTO, UN NENO COMENTOU, A RAÍZ DOS NÚMEROS QUE REMATABAN EN 0, QUE IBAN DE 10 EN 10 E, COLLEU AS REGRETAS LARANXAS QUE REPRESENTAN O NÚMERO 10 E FOINAS COLOCANDO SOBRE O CUADRANTE; FACÍAN FALTA 10 REGRETAS 

   ESTO É O QUE NOS DA INDICATIVOS DE QUE VAN INTERIORIZANDO E RELACIONANDO APRENDIZAXES!!!

 

 

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut