Responder ao comentario
QUE NÚMERO CALZAS?
SEGUIMOS TRABALLANDO ARREDOR DOS NÚMEROS, NESTA OCASIÓN ATOPÁMOLOS NA TALLA DO CALZADO.
-- TRAZARON A SILUETA DO PÉ, POR PARELLAS, E BUSCARON O Nº PARA ANOTALO.
-- OBSERVAMOS, ANALIZAMOS E ORDENAMOS OS NÚMEROS DO CALZADO: QUEN TEN O NÚMERO DE PÉ MÁIS PEQUENO, QUEN MÁIS GRANDE E QUEN CALZA IGUAL NÚMERO?
CADA CRIANZA REXISTROU NUNHA TÁBOA, AS CANTIDADES ORDENADAS DE MENOR A MAIOR. ESTA TAREFA FAVORECE O TRABALLO DE TRAZO DE NÚMEROS DE XEITO CONTEXTUALIZADO, A INTERIORIZACIÓN DA ORDE DOS NÚMEROS NA SERIE NUMÉRICA, O USO DUNHA TÁBOA PARA ANOTAR DATOS; ENTRE OUTROS CONCEPTOS.
INCLUSO HAI COINCIDENCIA, CON RESPECTO AO PESO (QUE XA TRABALLAMOS); AS DÚAS CRIANZAS QUE TEÑEN MENOR Nº DE PÉ SON AS QUE PESAN MENOS E AQUELAS QUE TEÑEN UN MAIOR Nº DE PÉ COINCIDEN QUE SON AS QUE MÁIS PESO TEÑEN TAMÉN: COINCIDENCIA OU NON!!?
-- APROVEITAMOS A COMPARAR AS CANTIDADES TRABALLANDO COS SÍMBOLOS: < , > OU =
CAL NÚMERO PODO POÑER PARA QUE SE CUMPLA A SITUACIÓN MATEMÁTICA?