Skip to Content

Responder ao comentario

XOGANDO COS NÚMEROS

NESTES DÍAS, SEGUIMOS XOGANDO COS NÚMEROS DANDO CONTA QUE HAI MOITOS NÚMEROS AO NOSO REDOR E PARA QUE NOS SERVEN

- ORDINAIS:

   * DUN XEITO CONTEXTUALIZADO, COÑECEMOS OS ORDINAIS, APROVEITANDO A LISTA DA AULA, ORDENANDO OS NOMES E APELIDOS E IDENTIFICANDO A ORDE QUE OCUPA CADA QUEN. TAMÉN FOI UN MODO DE VOLVER A RECOÑECER OS NOMES E APELIDOS DE CADA CRIANZA.

APROVEITAMOS ALGÚNS DÍAS, AO ENTRAR NA AULA CADA MAÑÁ,  A IR COLOCANDO O ORDINAL CORRESPONDENTE SEGUNDO A ORDE NA QUE FOSEN ENTRANDO E LOGO OBSERBABAMOS QUEN ENTRARA EN CADA POSICIÓN, PARA PRACTICANDO COS NOMES DOS ORDINAIS 

IGUALMENTE, CANDO REXISTRAN O DÍA, TAMÉN IDENTIFICAMOS A ORDE DO DÍA INDICADO AO LONGO DUNHA SEMANA (LUNS 1º. MARTES 2º,...)

- MEDINDO COA REGRA OU A CINTA MÉTRICA

   * MEDIMOS O LIMOEIRO, QUE NOS AGASALLOU O MESTRE XABI, CADA VENRES PARA COMPROBAR CANTO MEDRA

   * FIXEMOS TRABALLO LIBRE COAS REGRAS PARA FAMILIARIZARNOS CON ESTE MATERIAL. FIXEMOS LIÑAS RECTAS DAS MEDIDAS INDICADAS. MEDIMOS E RECORTAMOS TIRAS COAS MEDIDAS SINALADAS

 

- TIRADA DE BOLOS

APROVEITAMOS O XOGO DE TIRAR BOLOS PARA INTRODUCIR A OPERACIÓN DE RESTAR DUN XEITO CONTEXTUALIZADO E MANIPULATIVO PARA LOGO REXISTRALO EN PAPEL

Responder



by Dr. Radut