Responder ao comentario
XOGANDO COS NÚMEROS
NESTES DÍAS, SEGUIMOS XOGANDO COS NÚMEROS DANDO CONTA QUE HAI MOITOS NÚMEROS AO NOSO REDOR E PARA QUE NOS SERVEN
- ORDINAIS:
* DUN XEITO CONTEXTUALIZADO, COÑECEMOS OS ORDINAIS, APROVEITANDO A LISTA DA AULA, ORDENANDO OS NOMES E APELIDOS E IDENTIFICANDO A ORDE QUE OCUPA CADA QUEN. TAMÉN FOI UN MODO DE VOLVER A RECOÑECER OS NOMES E APELIDOS DE CADA CRIANZA.
APROVEITAMOS ALGÚNS DÍAS, AO ENTRAR NA AULA CADA MAÑÁ, A IR COLOCANDO O ORDINAL CORRESPONDENTE SEGUNDO A ORDE NA QUE FOSEN ENTRANDO E LOGO OBSERBABAMOS QUEN ENTRARA EN CADA POSICIÓN, PARA PRACTICANDO COS NOMES DOS ORDINAIS
IGUALMENTE, CANDO REXISTRAN O DÍA, TAMÉN IDENTIFICAMOS A ORDE DO DÍA INDICADO AO LONGO DUNHA SEMANA (LUNS 1º. MARTES 2º,...)
- MEDINDO COA REGRA OU A CINTA MÉTRICA
* MEDIMOS O LIMOEIRO, QUE NOS AGASALLOU O MESTRE XABI, CADA VENRES PARA COMPROBAR CANTO MEDRA
* FIXEMOS TRABALLO LIBRE COAS REGRAS PARA FAMILIARIZARNOS CON ESTE MATERIAL. FIXEMOS LIÑAS RECTAS DAS MEDIDAS INDICADAS. MEDIMOS E RECORTAMOS TIRAS COAS MEDIDAS SINALADAS
- TIRADA DE BOLOS
APROVEITAMOS O XOGO DE TIRAR BOLOS PARA INTRODUCIR A OPERACIÓN DE RESTAR DUN XEITO CONTEXTUALIZADO E MANIPULATIVO PARA LOGO REXISTRALO EN PAPEL