BALONMÁN NA RÚA

Aquí vos deixamos unha imaxe de 2 dos 7 equipos participantes do CEIP O Grupo nas Xornadas de "Balonmán na Rúa"

Premede nas seguintes ligazóns para saber máis!!!

Facebook Story

Diario de Arousa - Manos locas de Frions

PLAN PROXECTA 2023/2024

Aquí vos deixamos un resumo das actividades levadas a cabo a través do Plan Proxecta.

Preme na imaxe e goza de cada unha das actividades deste curso que remata.

GRADUACIÓN 6°B

Preme na imaxe para ver un emotivo vídeo de despedida do alumnado de 6ºB

6°B

GRADUACIÓN 6°A

Preme na imaxe para ver un emotivo vídeo de despedida do alumnado de 6ºA

6°A

21 Xuño - Fin de curso

Este fin de curso tivemos a actuación de este magnífico grupo musical coa colaboración da nosa ANPA, que cofinanciou a actividade grazas ao seu bo facer e á colaboración de todas as familias socias, para todo o noso alumnado.

Premede na imaxe para ver canto gozamos!

The cuncas cartaz 21 xuño 2024

Fixemos tamén unha xornada de xogos no patio onde o pasamos estupendamente.

Tamén vén ao colexio a presidenta de Ágape, Ana Ruth Arnoso, acompañada dunha socia da asociación e nai dun alumno do centro, a recoller a donación que o noso alumnado coas súas mestras recadou pola venda do calendario solidario. Moitas grazas a todos e todas os que colaboraron e o fixeron posible.

Calendario Solidario 23-24

GRADUACIÓN 6°

Hoxe tivemos a graduación do noso alumnado de 6° curso.

LEOTODIÑO LAB. CREATECA

O noso centro é un fervedoiro de ideas, por iso, neste espazo creativo, a nosa createca LeoTodiñoLab, as mentes inquedas poderán "makinar".

Argallando, propoñendo e compartindo nun ambiente de amable convivencia, inclusión e igualdade.

Que xurdirá do traballo en equipo?

Preme na imaxe para saber máis!!!!!

LEOTODIÑO LAB

Expo Faros: Gardiáns da Costa-23-24

Faros:Gardiáns da costa

Velaquí unha pequena mostra de ese fermoso traballo que o noso alumnado guiado polas súas mestras, desenvolveu ao longo do curso. Gozaron e aprenderon sobre xeografía, lendas, arte,...

Video expo Faros: Gardiáns da costa 23-24

EXCURSIÓN 5° CURSO RAFTING

O alumnado de 5° fixo Rafting e Escalada!!!!

Desfrutamos e remamos a partes iguais!

Rafting