Alborada, a nosa revista

Revista escolar

ALBORADA 21-22

Un ano máis queremos presentarvos a nosa revista Alborada, onde podedes gozar en familia e cos amigos e amigas  un chisquiño do que estivemos a aprender ao longo deste curso escolar 21-22.

Alborada 20-21

ALBORADA 20-21

Un ano máis aquí temos a nosa revista Alborada, onde este ano, nos centramos nas miradas, outros xeitos de ollar e percibir o mundo que nos rodea,  onde a "nova realidade" nos fixo abrir os ollos e descubrir unha morea de sentementos cara os que nos acompañan a diario.

Alborada 19-20

ALBORADA 19-20
Queridas familias:
A pesares de todos os atrancos e contratempos que sufrimos neste curso, non queriamos deixar de compartir con todos e todas cousiñas que os vosos fillos e fillas, coa vosa sempre inestimable e impagable dedicación e  a colaboración, fixeron ao longo deste curso 19-20.
Agardamos que vos guste.

REVISTA ALBORADA 18-19

NENOS E NENAS, FAMILIAS, COMUNIDADE EDUCATIVA,

UN ANO MÁIS, E SEGUINDO CO NOSO COMPROMISO CO MEDIOAMBIENTE, PUBLICAMOS DIXITALMENTE A NOSA REVISTA ALBORADA.

NELA PODEREDES VER UN POUQUIÑO DO  MOITO QUE FIXEMOS NO COLE ENTRE TODOS E TODAS.

AGARDAMOS QUE VOS GUSTE.