NOVAS

FONDOLIBROS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024/25

Foron publicadas as listaxes provisionais. Podédelas consultar na aplicación fondolibros identificándovos con chave 365 ou con certificado dixital.

Queda aberto o prazo de reclamacións por 48 horas a través do correo electrónico do Centro ceip.cedeira@edu.xunta.gal

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL COMPLEMENTARIO PARA O CURSO 2024/25

PUBLICADA A RELACIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PARA OS CURSOS DE PRIMARIA

En caso de dúbida agardar ás reunións de principio de curso.

ÚLTIMO DÍA DE CURSO: XORNADA DE CONVIVENCIA COS USUARIOS E USUARIOS DO CENTRO DE DÍA "OS CORTIZOS"

O venres 21 de xuño, último dia do curso, recibimos a visita dos usuarios e usuarias do Centro de Día “Os Cortizos”. Con eles e elas compartimos unha mañá de obradoiros colaborativos entre o alumnado e os maiores.

Fixeron biscoitos en 3 minutos, dous programas de radio, manteis, origami e magnéticos… unha chea de cousas!

Foi unha mañá de convivencia moi emotiva e moi ben valorada por ambas entidades e que queremos repetir o vindeiro curso. Grazas a todos e a todas!

CONVIVENCIA ESCOLAR: SAÍDAS COLECTIVAS DE PRINCIPIO E FINAL DE CURSO.

Estse curso fixemos dúas saídas colectivas de convivencia de todo o alumnado e todo o profesorado. A primeira, á contorna do Monte Vixiador, con andaina e merenda incluídas; a segunda, ao cine de Vialia, para ver a película "Garfield 2", flocos incluídos. A verdade é que o pasamos moi ben...

SEMANA STEM NO COLEXIO DE CEDEIRA

Como cada ano desde fai xa cinco, adiicamos a semana do 3 ao 7 de xuño para facer as exposicións dos cursos coa ciencia, as matemáticas, a física e a tecnoloxía como protagonistas.

O último día tivemos uns obradoiros de "Ciencia divertida" nos que participaron todos os cursos.

OBRADOIROS COAS FAMILIAS NA BIBLIOTECA DO COLEXIO.

Aquí tedes un resume dos obradoiros feitos coas familias na  biblioteca.

ENQUISA PARA ESCOLLER A RECREACIÓN DE PORTADA

Fai click na foto e poderás acceder á votación para escoller a recreación de portada que máis vos guste.

Lembrade que só se admite un voto por persoa.

Grazas por participar.

A FESTA DOS MAIOS

No Ceip Plurilingüe de Cedeira traballamos tamén para manter e gozar das tradicións. Nesta semana celebramos a festa dos maios, e de novo con premio no concurso da alameda de Redondela coa inestimable axuda da ANPA en colaboración un ano máis co centro de día "OS CORTIZOS".