ALMORZO SAUDABLE

O venres 21 de xuño, como peche ao curso escolar, celebrouse o Almorzo saudable nos xardíns do IES Fernando Blanco.

FALEMOS + GALEGO

O pasado xoves 20 de xuño na Praza do 8 de marzo do Concello de Cee festexouse a primeira gala do certame Falemos+ Galego iniciativa do IES Agra de Raíces coa colaboración activa na súa organización do noso centro IES Fernando Blanco, cuxo obxectivo é a promoción do uso da lingua galega.

Neste certame no que participaron 13 centros educativos da Costa da Morte, fíxose entrega dos premios ao alumnado gañador do concurso de Logo e lema de Falemos + Galego que recaeu no IES Agra de Raíces, e de vídeo que foi para o CPI A Picota de Mazaricos.

A gala foi conducida por Xurxo Souto e María Lado e contou coas actuacións do IES Fernado Blanco coa súa batucada, co recital de poesía de Mercedes Martínez acompañada á guitarra por Sofía Cendán tamén do noso centro e Aroa Sendón de Vimianzo e o grupo Malleira do IES Agra de Raíces. Como convidades especiais actuaron dous referentes do panorama actual galego, Antía Muiño e o dúo Caamaño&Ameixeiras.

Ligazóns á represcusión en diferentes medios

La Voz de Galicia

Que pasa na Costa

Diario de Bergantiños

El Correo Gallego

Logo presentado por Lucía Canosa de 3º da ESO do IES Fernando Blanco

Vídeo presentado polo noso alumnado de 1º ESO

Datas e vídeo axuda para inscribirse na FP para o curso 24-25

No seguinte enlace atoparedes toda a información para facer a solicitude de inscripción en Formación Profesional. Nesa mesma web tendes un vídeo explicativo onde se describen os pasos para facer as solicitudes online.

CM SOLDADURA E CALDEIRARÍA (DUAL INTENSIVA)

Cartel de CM Soldadura e caldeiraría (Dual intensiva)

FAI CLIC NA IMAXE PARA AGRANDAR

XIII OLIMPIADA CULTURAL "O SABER TEN PREMIO NO IES FERNANDO BLANCO"

O pasado venres día 14 de xuño tivo lugar ás 12 da mañá, no salón de actos do noso centro, a gala dan Gran final da XIII Olimpíada Cultural " O saber ten premio no Fernando Blanco".

O equipo gañador do 1º premio, cunha dotación de 600€, cortesía de XEAL, foi para "Espazo en branco". O 2º premio recaeu en " AFE" con valor de 400€ patrocinado por GERCA , e o 3º posto foi para "Os Aldeáns" cun valor de 300€ cortesía de ROGET, tras enfrontarse a un dobre reto; por unha banda, nunha primeira fase, tiveron que dar resposta a un total de vinte preguntas ao igual que xa fixeran nas anteriores eliminatorias, pasando a unha segunda fase os dous equipos con maior puntuación, a cal consistía nun debate que versaba sobre a AI no ámito educativo, onde sería valorada entre outros aspectos a capacidade de argumentación, a coherencia, oratoria...por parte dun xurado formado por tres docentes do centro educativo.

A gala, que foi amenizada musicalmente polos grupos de música do IES Fernando Blanco, así como diversos videos sobre diferentes actividades desenvoltas durante este curso, foi maxistralmente presentada polo periodista Fran Hermida e contou coa presenza da nosa Inspectora de educación, Dona Magdalena Duarte.

Parabéns aos equipos participantes e aos seus docentes,  e moitas grazas aos patrocinadores, (XEAL, GERCA e ROGET) así como aos membros da comisión organizadora e a Fran Hermida pola súa colaboración.

CALENDARIOS EXAMES FINAIS CICLOS

FINANZAS PARA MORTAIS. EDUEMPRENDE

O pasado venres día 7 o noso alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato con Economía xunto ao alumnado da familia profesional de Administración e Xestión, tiveron a o pracer de participar nun maxistral obradoiro impartido noemadamente por Dna. Rocío Pazos Toba, Xefa Territorial en Galicia do Grupo Santander, así como persoal desta entidade na vila de Cee, dentro do programa EDUEMPREDE, denominado FINANZAS PARA MORTAIS.

O obxectivo deste programa é fomentar o emprendemento e a cultura financeira no sistema educativo non universitario como motores da innovación, a competitividade e o crecemento da economía.

Moitas grazas Rocío por acompañarnos.

Mención 4º ESO, Matemáticas Aplicadas. XIV Concurso da Incubadora de Sondaxes e Experimentos na Facultade de Matemáticas da USC

O noso alumnado de 4º ESO de matemáticas aplicadas acaba de ser recoñecida cunha mención no XIV Concurso da Incubadora de Sondaxes e Experimentos na Facultade de Matemáticas da USC, por un proxecto desenvolvido nesta materia e capitaneado pola docente Sofía Cendán.

Moitos parabéns.