Blogues

PROFESORADO:

• María José Dios Suárez  <maria.josedios@iesdavidbujan.gal>

Síguenos no noso Blog de Intercambios europeos

O Blog de Proxectos Europeos, pretende favorecer o contacto das familias e o resto da comunidade educativa, cos alumnos participantes na actividade a levar a cabo nese momento.
Ao longo destes anos, pretendemos visitar diferentes paises, coñecer distintas culturas, non como meros turistas, senón como invitados. O vivir durante unha, duas ou tres semanas nos fogares de cada un dos nosos "partners", empaparannos, sen querer, dos seus costumes, tradición ou idioma. A visita dos nosos invitados, ao centro, provocará, sen dúbida, un efecto similar. Creemos que o mellor xeito de "facer do mundo a nosa casa" é coñecendo e respectando as súas culturas.

CELEBRAMOS AS LETRAS GALEGAS! CELEBRAMOS LUÍSA VILLALTA!

Durante a semana do 17 de maio o alumnado estivo traballando na figura de Luísa Villalta, que por defensa da cultura e da lingua de Galicia a Real Academia Galega dedicoulle este ano o Día das Letr

GUÍA DE ESTUDOS SUPERIORES DE GALICIA 2024

Este ano a UDC e a Voz de Galicia edita unha guía de estudos superiores de Ga

XORNADAS DE ORIENTACIÓN 2024 A CORUÑA "TI ELIXES"

Maña día 3 ábrese o prazo para inscribirse nas Xornadas de Orientación Artística e Profesional (XOAP 2024), que están organizadas polo Servizo Municipal de Educación do Concello da Coruña e teñen como obxectivo informar sobre os estudos Superiores de Deseño e os ciclos de Formación Profesional.

Concurso musical Marzo

Xa está aquí o concurso musical do mes de marzo

Anímate e participa!!

Lembramos as normas:

• Tes de rexistrarte cos teus datos (Nome completo, curso e aula)
  • Tes de completar as dúas pezas
  • Prazo: ata o 15 de abril
  • Gorentosos premios
  • Sorteo dunha camiseta entre todos os participantes

Olimpiada de Bioloxía 2024

O pasado venres 23 de febreiro o noso alumno de 2º de Bacharelato Juan González Seijas participou na fase presencial da Olimpiada de Bioloxía, que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo, tras ter superado a fase previa online.

Durante a xornada, ademáis de realizar un exame teórico e diversas actividades prácticas, asistiu a unha conferencia sobre o Anisakis impartida polo profesor da Facultade o Dr Raúl Iglesias Blanco.

Parabéns pola superación da fase previa e polo bo aproveitamento da xornada!