Escoitar, Aprender e Compartir

Benvida

EnderezoCamiño do Penisal, 29 - 36320 Chapela (Redondela)
Tfno.: 886 110 610  //  Fax: 886 110 623
e-mail: ies.chapela@edu.xunta.gal
Código de Centro: 36019566

PDC Curso 23-24, cofinanciado pola Unión Europea

Un curso máis a Xunta de Galicia apostou polo financiamento con fondos europeos no marco do Programa FSE+ Galicia 21-27 para dar continuidade ao labor que dende o IES de Chapela estamos a desenvolver co programa de Diversificación Curricular (PDC) no noso centro.

Matrícula 2024/25

Recordamos que o alumnado que queira matricularse nun ciclo formativo por primeira vez deberá participar no proceso de admisión previo á matricula e agardar a que se publique a adxudicación definitiva para matricularse. Esta circunstancia inclúe o alumnado repetidor de 1º curso e o alumnado do réxime de persoas adultas - modular (agás alumnado só con FCT / Proxecto). ADMISIÓN CICLOS FP

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO POR PORTELO: 9:00 - 13:00

1º BACH

2º BACH

2º FP CM-CS

Ordinario

FCT / Proxecto

1º FP CM-CS

Ordinario

Ciclos Modular

e Distancia

Horarios dos ciclos presenciais da oferta modular 2024-25

Podedes consultar aquí os horarios do vindeiro curso 2024-25 nos ciclos da oferta modular da modalidade presencial (CM Atención a Persoas en Situación de Dependencia e CM Farmacia e Parafarmacia).

Libros de texto 24-25

ESO: O centro dispón de libros de texto correspondentes a doazóns das familias e ao anterior Fondo de Libros que poderá prestar ao alumnado que o precise. Recoméndase esperar a setembro e falar co profesorado de cada materia para ver a dispoñibilidade.

Os cadernos de música, debuxo e francés son individuais e non reutilizables, por iso todo o alumnado que curse estas materias debe mercalo.

Pica no curso para descargar as listas de libros correspondentes a cada nivel.

1º ESO    2º ESO     ESO    4º ESO

Bacharelato    2º Bacharelato

Axudas material escolar - Curso 24-25

O IES de Chapela está incluído no proxecto de educación dixital (Edixgal) en todos os cursos da ESO, polo que o alumnado do IES de Chapela non pode participar no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, si que poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar (cheque de 60 € ou 75 €, dependendo da renda per cápita familiar) cando reúna os requisitos establecidos na Orde do 7 de maio de 2024.

O prazo de solicitude é do 21 de maio do 2024 ata o 21 de xuño de 2024, ambos incluídos.

listado provisional de alumnado admitido e excluído da axuda para material escolar estará dispoñible no taboleiro na entrada do centro o 12 de xullo.

Información resumida da Orde do 7 de maio de 2024 - IES de Chapela

Orde do 7 de maio de 2024 - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Enlace con máis información á paxina da consellería

Enlace á aplicación para descargar os formularios

Enlace á sede electrónica para presentar solicitudes por este procedemento

RESULTADOS ENQUISA DE CONVIVENCIA IES CHAPELA CURSO 22/23

INFORME REMITIDO POLA XUNTA DE GALICIA DOS RESULTADOS DA ENQUISA DE CONVIVENCIA REALIZADA DURANTE O CURSO 22/23 NO IES CHAPELA.

PARA VER O INFORME PICA AQUÍ.

ACTO MEGABAU (ACTO DE HOMENAXE AOS MELLORES EXPEDIENTES ABAU 2023-24

O PASADO DÍA 21 DE XUÑO TIVO LUGAR EN CORUÑA O ACTO MEGABAU "HOMENAXE AOS MELLORES EXPEDIENTES DE GALICIA ABAU"

A ALUMNA DE 2º BACHARELATO YAIZA GONZÁLEZ VÁZQUEZ PARTICIPOU NESTE ACTO COMO HOMENAXE A SÚA EXCELENTE TRAXECTORIA NO IES CHAPELA E NA ABAU, CONSEGUINDO UN DOS MELLORES EXPEDIENTES DE GALICIA. ENTRE OUTRO ALUMNADO, YAIZA RECIBIU ESTE RECOÑECEMENTO AO SEU ESFORZO E TRABALLO PERSOAL. ASEMADE, O IES CHAPELA RECIBÍU UN GALARDÓN POLA CONTRIBUCIÓN A ESTE ÉXITO.

PARABÉNS A YAIZA E AO PROFESORADO DO IES CHAPELA POR ESTES LOGROS!!

A organización do acto, composta polas universidades de Galicia, envíanos estes arquivos:

Podedes visualizar e descargar as vosas fotografías nas seguintes ligazóns:

vídeo atoparédelo na seguinte ligazón:

Premendo a carón do vídeo no botón "Marcas" poderedes buscar directamente o momento no que o voso centro subiu ao escenario ou algún outro que queirades lembrar.

O IES de Chapela instala un barómetro no centro dentro do proxecto Meteoescolas

Na ligazón que tedes baixo estas liñas podedes visualizar a presentación realizada por Laura Villaverde, onde se mostra o proxecto que realizou o alumnado de Bioloxía de 1º de Bacharelato sobre os barómetros dentro do Programa Meteoescolas deste curso. Inclúe o vídeo da instalación do barómetro na estación metereolóxica do noso IES!

O bárometro (canva.com)

Excelente traballo! Parabéns ao alumnado e ao profe Santi.

GRADUACIÓNS IES CHAPELA 2024

CHEGOU O MOMENTO DE REMATAR A ETAPA NO IES CHAPELA. OS DÍAS 19, 20 E 21 CELEBRÁRONSE AS GRADUACIÓNS DO ALUMNADO DO IES CHAPELA QUE REMATA OS CICLOS FORMATIVOS, 4º DE ESO E 2º DE BACHARELATO. MOITO ESFORZO E ESTUDO, VIVENCIAS COMPARTIDAS E ILUSIÓNS POSTAS NOS ESTUDOS QUE REMATAN. ALGÚNS CONTINÚAN, OUTROS E OUTRAS MARCHAN, ESPERAMOS SER SEMPRE REFERENTE POSITIVO NAS VOSAS VIDAS. SORTE A TODOS E TODAS!!