« Mércores Marzo 16, 2016 »
Mér

No mes de marzo, as persoas participantes no proxecto Espazos para a igualdade puxemos nas paredes do instituto, diante dos ollos da comunidade educativa, as imaxes, as vidas e obras de mulleres. Valiosísimas, imprescindibles obras e vidas que constrúen, mais tantas e tantas veces apartadas, silenciadas, disfrazadas, negadas, invisibilizadas, ninguneadas.

Nós propomos abrir os ollos, recoñecer, honrar, contribuír para que ocupen espazo, o lugar que lles corresponde. Educarmos, aprendermos en igualdade e diversidade é contribuír a enriquecer o mundo.

Seguiremos ocupando espazos para a igualdade, non queremos que a atención á igualdade se encerre nunha data, nun mes; marzo é un comezo, non un punto nin un límite. Participade conosco neste proxecto que acaba de comezar hai lugar para todas as persoas.

Un ano máis, o alumnado de 1° de bacharelato viaxou a Almagro, onde puido gozar do único curral de comedias conservado, e da representación da Celestina. Esta expedición literaria tamén visitou Madrid, onde asistiu ao teatro, Toledo, Córdoba e o Parque Nacional das  Táboas de Daimiel.

Start: 16/03/2016 10:15
End: 16/03/2016 13:00

O pasado 16 de marzo, o Equipo de Normalización Lingüística do noso centro organizou unha Ruada por Rosalía, na que foron visitando os socios locais do Proxecto Erasmus+ BODY.

Un grupo de 17 alumnas e alumnos de 1º de ESO renderon homenaxe a Rosalía de Castro e dedicánronlle os Cantares Galegos aos avós e avoas da Residencia Monte Tegra, aos usuarios e usuarias do Centro San Xerome Emiliani e Asociación Avelaíña e ao alumnado do CEIP A Sangriña.
Unha homenaxe interxeracional moi conmovedora.

Ruada por Rosalía (16 de marzo de 2016) por carinavales