« Week of Marzo 17, 2014 »
Start: 21/03/2014 12:00
End: 21/03/2014 14:00

No mes de febreiro, arredor do día 24, data do nacemento de Rosalía de Castro, o Departamento de Normalización Lingüística puxo en marcha diversas actividades de homenaxe á escritora.

Entre elas está o traballo realizado polo grupo de teatro do instituto, dirixido por Alfredo Rodríguez, sobre textos de Rosalía e de Ana Romaní. O día 21 ofrecerase ao alumnado de ESO a representación da proposta teatral: ROSALÍA TAN AMIGA.

Celebramos o día da poesía, honrando a poeta que mellor representa a cultura galega e lembrando tamén, no mes en que se celebra o día da muller, a importancia das achegas da creación e reivindicación feminista na construción da nosa realidade.

Start: 21/03/2014 12:20
End: 21/03/2014 14:00
Start: 22/03/2014 10:00

Entre os días 22 e 26 de marzo recibimos os nosos socios do proxecto Comenius Open Street Maps procedentes de tres centros europeos: Geschwister-Scholl-Schule BBS de Saarburg (Alemaña), Archbishop Sentamu Academy de Hull (Reino Unido) e Şair Abay Konanbay Anadolu Lisesi de Estambul (Turquía). O programa de actividades, ademais das sesións de traballo levadas a cabo no IES A Sangriña, incluíu visitas a Santiago de Compostela e ás illas Cíes.

Na foto, o grupo de estudantes galegos e turcos.

all day

Na foto, o grupo de estudantes galegos e turcos.