Events

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Febreiro 24, 2014
Start: 24/02/2014 08:00

O pasado mes de febreiro os rapaces de 3º ESO viaxaron a Madrid para participar nunha actividade de formación musical que leva organizando o Departamento de Música desde hai varios anos e que está destinada a promover e ampliar a formación musical e cultural do noso alumnado.

Nesta ocasión asistiron a dous musicais: El Rey León e Hoy no me puedo levantar. Paralelamente visitaron algúns museos e o Zoo-Aquarium, e percorreron algúns dos lugares máis emblemáticos da cidade, como o Madrid das Letras ou o Madrid dos Austrias.

Xa se está a converter nun clásico desta viaxe atoparse con algún personaxe famoso: actores, músicos... Nesta ocasión coincidiron co xogador de fútbol David Villa nun dos restaurantes do Zoo-Aquarium.

Coma todos os anos, os rapaces viñeron encantados coa viaxe. O Departamento de Música considera moi importante, polo tanto, manter esta actividade para os vindeiros cursos.

Os profesores responsables desta actividade foron Alfredo Garrido Navas e Nuria Vázquez García, que acompañaron ao alumnado durante cinco días moi intensos.

Martes Febreiro 25, 2014

Start: 25/02/2014 12:00

cartel

Estes días está tendo lugar no pavillón do IES A Sangriña o I concurso de avións de papel. O certame está aberto a todo o alumnado e profesorado do centro.

A competición está tendo lugar durante o 2º recreo de 12:00 a 12:20. Hai dúas modalidades. “Distancia máis longa” e “maior tempo de voo”. Cada participante terá dereito a 3 lanzamentos por modalidade.

Rematada a fase de inscripción o número de participantes ascende a 46. Despois de realizar o sorteo para establecer a orde de participación, faise público a listaxe de participantes. Na relación de competidores adxunta aparece tamén o día en que terá que presentarse cada participante no pavillón. Se non dese tempo de que todos os participantes citados para un día competisen, quedarán automaticamente citados para o día seguinte.

Mércores Febreiro 26, 2014

Xoves Febreiro 27, 2014
Start: 24/02/2014 08:00
End: 27/02/2014 22:30

Start: 25/02/2014 12:00
End: 27/02/2014 12:20

Start: 27/02/2014 12:20
End: 27/02/2014 14:00

O pasado xoves 27 de febreiro de 2014 o alumnado de bacharelato tivo a sorte de poder asistir a unha charla impartida polo profesor da USC José Virgilio García Trabazo o único profesor de indoeuropeo de Galicia‒, titulada "Lingüística indoeuropea: reconstruíndo a prehistoria das nosas linguas".

charla

Mércores Marzo 12, 2014
Start: 12/03/2014 00:20
Esta semana celébrase -dende o día 12 ao 16 de marzo de 2014- a Semana da Prensa na Escola. Con tal motivo, achegamos unha interesante páxina que ofrece numerosos contidos relacionados con esta conmemoración. Recomendamos especialmente unha sección que conta cunha extensa selección de filmes dende os inicios do celuloide ata a década actual, nos que se aborda en profundidade o mundo do xornalismo e o seu papel na sociedade.
Xoves Marzo 13, 2014
Venres Marzo 14, 2014
Sábado Marzo 15, 2014
Domingo Marzo 16, 2014
Start: 12/03/2014 00:20
End: 16/03/2014 22:00
Start: 16/03/2014 19:00
A TVG realizou durante este curso unha reportaxe sobre a investigación que están levando a cabo no Departamento de Automoción do IES A Sangriña, centrada no uso do gas licuado como combustible para os coches. Podedes ver a reportaxe aquí, ou ben premendo neste enlace.
Venres Marzo 21, 2014
Start: 21/03/2014 12:00
End: 21/03/2014 14:00

No mes de febreiro, arredor do día 24, data do nacemento de Rosalía de Castro, o Departamento de Normalización Lingüística puxo en marcha diversas actividades de homenaxe á escritora.

Entre elas está o traballo realizado polo grupo de teatro do instituto, dirixido por Alfredo Rodríguez, sobre textos de Rosalía e de Ana Romaní. O día 21 ofrecerase ao alumnado de ESO a representación da proposta teatral: ROSALÍA TAN AMIGA.

Celebramos o día da poesía, honrando a poeta que mellor representa a cultura galega e lembrando tamén, no mes en que se celebra o día da muller, a importancia das achegas da creación e reivindicación feminista na construción da nosa realidade.

Start: 21/03/2014 12:20
End: 21/03/2014 14:00
Sábado Marzo 22, 2014
Start: 22/03/2014 10:00

Entre os días 22 e 26 de marzo recibimos os nosos socios do proxecto Comenius Open Street Maps procedentes de tres centros europeos: Geschwister-Scholl-Schule BBS de Saarburg (Alemaña), Archbishop Sentamu Academy de Hull (Reino Unido) e Şair Abay Konanbay Anadolu Lisesi de Estambul (Turquía). O programa de actividades, ademais das sesións de traballo levadas a cabo no IES A Sangriña, incluíu visitas a Santiago de Compostela e ás illas Cíes.

Domingo Marzo 23, 2014

Luns Marzo 24, 2014

Martes Marzo 25, 2014

Start: 25/03/2014 08:20
End: 25/03/2014 14:30
Hoxe, 25 de marzo de 2014, alumnado de ESO e bacharelato asistiu no Teatro Principal de Pontevedra a un espectáculo literario de Ricardo Frazer, titulado Generación del 27.
Foi una atractiva mestura de teatro, poesía, música e maxia na que o actor interpretou a creadores fundamentais daquela época ‒Dalí, Lorca, Pablo Neruda, Miguel Hernández ou León Felipe‒, dos que se valeu para contar algunhas anécdotas e feitos importantes da xeración, ou para recitar algúns poemas fundamentais. A representación tivo un breve intermedio máxico que interesou moito ao público.

Mércores Marzo 26, 2014
Start: 22/03/2014 10:00