Inversa Teatro: "Sofía e as postsocráticas" 4ESO (Valores Éticos - Filosofía) / 2BACH (H. Filosofía - Psicoloxía)

O alumnado quedou moi satisfeito coa representación teatral que Inversa Teatro levou a cabo no "Salón Teatro" (Santiago de Compostela) o 13 de decembro de 2018. En xeral sentiuse polos temas tratados e pola forma en que foron tratados.

O diálogo que mantiveron as actrices despois da representación foi moi valorado polas alumnas e os alumnos, xa que con el puideron despexar moitas dúbidas e achegarse máis á concepción da obra (tanto dende o punto de vista da súa orixe, como da escritura do texto, como da súa relación coa actualidade ou das súas conexións con diferentes correntes filosóficas).

Queremos agradecer especialmente ás actrices o diálogo tan cercano e coidadoso que mantivo co alumnado ao terminar a representación. Moitas gracias por todo, pola representación e polo diálogo!