Charla para o alumnado de Psicoloxía: "A sexualidade dende o punto de vista do pracer"

Noa Tilve / Quérote+ / 2018

A psicóloga e sexóloga Noa Tilve, de Quérote+, charlou co alumnado da materia de Psicoloxía (2BACH) o día 28 de novembro de 2018, sobre aspectos da sexualidade que van máis aló do meramente anatómico, do ámbito da protección fronte ás ETS ou dos embarazos non desexados.

As orixes destas charlas veñen da solicitude de alumnado doutros cursos pasados que reclamaba porque nunca se lle falaba dunha maneira conxunta de algo tan natural e tan da "vida" (no sentido de todo o longo da vida) como isto.

A orientadora do centro, Cruz Présas, púxonos en contacto con Noa e ela aceptou inmediatamente a petición do alumnado. Dende aquela, e sempre que o permite o calendario, repetimos.

Moitas gracias, Noa. Parabéns pola túa cercanía e polo teu benfacer!